Jees, täytyypä ihmetellä ja paikantaa kyseinen mötikkä. Oletan, että tällä tarkoitetaan kuvan mukaista hilpettä.:think
Tosiaan Inpa näytti herjaa tuosta vesipumpusta mutta nyt sain asenneltua tuon ISTAn ja testailin sillä myös, sieltähän löytyi heti selkeästi, että lukossa ko. kapistus. Ei muutakun auki ja toimii jälleen
Tosiaan Inpa näytti herjaa tuosta vesipumpusta mutta nyt sain asenneltua tuon ISTAn ja testailin sillä myös, sieltähän löytyi heti selkeästi, että lukossa ko. kapistus. Ei muutakun auki ja toimii jälleen
Näkyykö tuo lukittuminen kuten muutkin vikakoodit? Mulla normi diagnostiikka ei tuonut lukitusta näkyviin...oli vain se aux vesipumpun herja.
Näkyykö tuo lukittuminen kuten muutkin vikakoodit? Mulla normi diagnostiikka ei tuonut lukitusta näkyviin...oli vain se aux vesipumpun herja.
Ei näkynyt suoraan omasta mielestä mitään muuta vikakoodia kuin tuo vesipumpun herja (tai sitten en vaan nähnyt sitä) mutta kun katsoi ISTAsta IHKAn kautta arvoja mitä ovat lämmittimellä(oisko ollut operating mode tjsp.) niin siellä oli heti selkeästi "is locked" tms. sitten avaukseen löytyi oma triggerinsä toiselta välilehdeltä millä sai auki.
Auto on e91 320xd 2010. Webasto on alkuperäinen tehdasasennettu. Vika on seuraavanlainen.
- Webastoa ei lähde kaukosäätimellä päälle. Napin painalluksen jälkeen n. 2s palotilan puhallin hurisee ja sen jälkeen sammuu.
- Auton sisätilaan alkaa tulemaan lämminta ilmaa vasta kun koneen lämmöt nousseet n. 80 asteeseen. Sitä ennen työntää sisälle aikalailla ulkoilmaa.
- Webasto ei myöskään lähde päälle auton ollessa käynnissä. Auton akku ladattu ja se ei ratkaissut webaston syttymis ongelmaa.
Vikakoodeja en ole vielä lukenut. Onko jollakin kokemuksia samanlaisista ongelmista? Onko ongelma webaston kiertovesipumpussa? Ennen tätä jumiutumista webasto ehkä savutti vähän normaalia enenmmin.
Auto on e91 320xd 2010. Webasto on alkuperäinen tehdasasennettu. Vika on seuraavanlainen.
- Webastoa ei lähde kaukosäätimellä päälle. Napin painalluksen jälkeen n. 2s palotilan puhallin hurisee ja sen jälkeen sammuu.
- Auton sisätilaan alkaa tulemaan lämminta ilmaa vasta kun koneen lämmöt nousseet n. 80 asteeseen. Sitä ennen työntää sisälle aikalailla ulkoilmaa.
- Webasto ei myöskään lähde päälle auton ollessa käynnissä. Auton akku ladattu ja se ei ratkaissut webaston syttymis ongelmaa.
Vikakoodeja en ole vielä lukenut. Onko jollakin kokemuksia samanlaisista ongelmista? Onko ongelma webaston kiertovesipumpussa? Ennen tätä jumiutumista webasto ehkä savutti vähän normaalia enenmmin.
Ei varmaan lähde suoraan idrivestakaan päälle? Omassa ei myöskään käynnisty Webasto...ei edes yritä. Lämpöä alkaa kyllä tulla melko nopeasti hyttiin automaattiasetksella. Ainakaan tuon pre lcin webaston ei edes kuulu käynnistyä auton ollessa käynnissä. Aux vesipumppu antaa vikakoodin.
Auto on e91 320xd 2010. Webasto on alkuperäinen tehdasasennettu. Vika on seuraavanlainen.
- Webastoa ei lähde kaukosäätimellä päälle. Napin painalluksen jälkeen n. 2s palotilan puhallin hurisee ja sen jälkeen sammuu.
- Auton sisätilaan alkaa tulemaan lämminta ilmaa vasta kun koneen lämmöt nousseet n. 80 asteeseen. Sitä ennen työntää sisälle aikalailla ulkoilmaa.
- Webasto ei myöskään lähde päälle auton ollessa käynnissä. Auton akku ladattu ja se ei ratkaissut webaston syttymis ongelmaa.
Vikakoodeja en ole vielä lukenut. Onko jollakin kokemuksia samanlaisista ongelmista? Onko ongelma webaston kiertovesipumpussa? Ennen tätä jumiutumista webasto ehkä savutti vähän normaalia enenmmin.
Webasto ei kyllä aiheuta tuota, ettei lämmintä tule ennen kuin koneen lämmöt on siellä 80c. Ilmaa kierrossa, kenno tukossa, tms. Ilma selittäisi myös miksi webasto ei lähde päälle. Kannattaa aloittaa niistä vikakoodeista, niin näkee mitä siellä tapahtuu kun webasto yrittää käynnistyä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment