Olen hankkimassa Saksasta auto ja peräti ihan yrityksen kautta.
Kiikarissa on yksi yksilö joka on käyty katsomassa.
Yksilö erittäin siisti, parivuotias ja ajettu muuta 10 tuhatta, mutta:
Kuljettajan puolen etulokasuojaa heiluu.
Lokarista on kuulemma alhaalta jokin kiinnike irti. Kun ottaa lokarista kiinni kädellä lokari liikkuu.
K1: Mistä tällainen voisi johtua?
Autossa ei näkynyt ulospäin mitään, ei myöskään moottorin puolelta sisältä.
Ajossa ei tuntunut myöskään kuulemma mitään.
Auton toinen (nykyinen) omistaja joka on sillä nyt jo parikymppiä ajanut ei tiennyt että autolle olisi tehty mitään tai että sitä olisi kolaroitu.
K2: Saako VIN-koodilla selville auton kolarihistorian jostain?
Yritys joka auton Suomeen toisi, kertoi että Saksan yksityissuojan takia kolarihistoriaa ei saisi mistään.
Ainoa minkä saa on BMW-liikkeissä tehdyt huollot ja korjaukset. Ei jotenkin kuulostanut musta uskottavalta...
Osaisikohan joku auttaa näiden kahden kysymyksen (K1 & K2) kanssa?
Saisi sitten itsekin ensimmäisen BMW:n alleen
Kiikarissa on yksi yksilö joka on käyty katsomassa.
Yksilö erittäin siisti, parivuotias ja ajettu muuta 10 tuhatta, mutta:
Kuljettajan puolen etulokasuojaa heiluu.
Lokarista on kuulemma alhaalta jokin kiinnike irti. Kun ottaa lokarista kiinni kädellä lokari liikkuu.
K1: Mistä tällainen voisi johtua?
Autossa ei näkynyt ulospäin mitään, ei myöskään moottorin puolelta sisältä.
Ajossa ei tuntunut myöskään kuulemma mitään.
Auton toinen (nykyinen) omistaja joka on sillä nyt jo parikymppiä ajanut ei tiennyt että autolle olisi tehty mitään tai että sitä olisi kolaroitu.
K2: Saako VIN-koodilla selville auton kolarihistorian jostain?
Yritys joka auton Suomeen toisi, kertoi että Saksan yksityissuojan takia kolarihistoriaa ei saisi mistään.
Ainoa minkä saa on BMW-liikkeissä tehdyt huollot ja korjaukset. Ei jotenkin kuulostanut musta uskottavalta...
Osaisikohan joku auttaa näiden kahden kysymyksen (K1 & K2) kanssa?
Saisi sitten itsekin ensimmäisen BMW:n alleen
Comment