Tänään syttyi omistusaikanani ensimmäinen vikavalo kesken kiihdytyksen. Kone ei ollut ehkä vielä täysin lämmin, mutta hyvin lähellä 70 astetta, eli JB4sen aktivoitumista.
Kiihtyvyydessä en huomannut mitään muutosta tapahtuman aikana (tai jälkeen), mutta puolikas keltainen koneen kuva syttyi ja seuraavan sammutuksen jälkeen lähti pois. Valitettavasti en vikakoodeja vielä saanut luettua, kun ei läppäri ole saatavilla...
Suurempi outous oli jo ehkä ennen tapahtumaa kabiiniin levinnyt outo, ikäänkuin muovin hajua muistuttava haju. Haju muistutti esim. huvipuistolaitteiden hajua (muovinen, vähän perseelle haiseva tuoksu ). Jatkoin ajelemista hieman lisää ja lopulta hajun tulo lakkasi, eikä enää sen jälkeen palannut.
Ihmettelin valoissa pysähtymisen jälkeen myös hyvin suurta valkoista pilveä, joka tuprusi auton putkista. Vastaavaa en kiihdytettäessä huomaa, vain ainoastaan heti kun auto pysähtyy. Haju ei mielestäni ole makea (samoin jäähdytysnesteet ovat lähes maksimissa) eikä myöskään öljyinen, joten tuskin on kannentiivisteestä kyse.
Erikoinen tapahtumaketju, ideoita?
Kiihtyvyydessä en huomannut mitään muutosta tapahtuman aikana (tai jälkeen), mutta puolikas keltainen koneen kuva syttyi ja seuraavan sammutuksen jälkeen lähti pois. Valitettavasti en vikakoodeja vielä saanut luettua, kun ei läppäri ole saatavilla...
Suurempi outous oli jo ehkä ennen tapahtumaa kabiiniin levinnyt outo, ikäänkuin muovin hajua muistuttava haju. Haju muistutti esim. huvipuistolaitteiden hajua (muovinen, vähän perseelle haiseva tuoksu ). Jatkoin ajelemista hieman lisää ja lopulta hajun tulo lakkasi, eikä enää sen jälkeen palannut.
Ihmettelin valoissa pysähtymisen jälkeen myös hyvin suurta valkoista pilveä, joka tuprusi auton putkista. Vastaavaa en kiihdytettäessä huomaa, vain ainoastaan heti kun auto pysähtyy. Haju ei mielestäni ole makea (samoin jäähdytysnesteet ovat lähes maksimissa) eikä myöskään öljyinen, joten tuskin on kannentiivisteestä kyse.
Erikoinen tapahtumaketju, ideoita?
Comment