Announcement

Collapse
No announcement yet.

F34 318 vai 320

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • K1200LT
    Newbiemmer
    • Nov 2009
    • 5
    • Järvenpää

    F34 318 vai 320

    En oikein osaa päättää onko toi GT ruma vai ei. Voisi kuitenkin olla hyvä kompromissi farkun ja sedanin välillä.
    JOS tuollaista nyt oikeasti rupeaa hakemaan, niin kannattaako 318 unohtaa sovinnolla tai onko 320 sen muutaman lisätonnin arvoinen?
  • arben
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2011
    • 1113
    • suomi

    #2
    Originally posted by K1200LT View Post
    En oikein osaa päättää onko toi GT ruma vai ei. Voisi kuitenkin olla hyvä kompromissi farkun ja sedanin välillä.
    JOS tuollaista nyt oikeasti rupeaa hakemaan, niin kannattaako 318 unohtaa sovinnolla tai onko 320 sen muutaman lisätonnin arvoinen?

    Mun mielestä 320 on myyvämpi(nykyiselle ostajakunnalle),ja tietysti vakiona enemmän myös tehoa, vaikka 318 ohjelmalla saakin lähes samanvoiman. ”Suurin” osahan ihmisistä kuvittelee jos 318d otetaan ohjelmalla ~50hp lisää ettei se kone kestä,itse moottorihan noissa sama(318d/320d). 320d eri ahdin sekä suuttimet.

    Alustaltaan/voimansiirroltaan ne on myös samoja,320d on 12mm isompi etulaikka.

    Näin ainakin ennen lci mallia 9/15

    Itse vertailisin auton muita varusteita sekä kuntoa. Samaan rahaan mielummin paremmin varusteltu 18d malli on oma mielipide.

    Sportpenkit/xenonit/penkinlämppärit nyt ihan ehdottomia varusteita myös jälleen myynnin kannalta.
    Last edited by arben; 21-12-2017, 13:38.

    Comment

    • BFI18
      BTCF Member
      • Aug 2012
      • 1456
      • Turku

      #3
      Originally posted by K1200LT View Post
      En oikein osaa päättää onko toi GT ruma vai ei. Voisi kuitenkin olla hyvä kompromissi farkun ja sedanin välillä.
      JOS tuollaista nyt oikeasti rupeaa hakemaan, niin kannattaako 318 unohtaa sovinnolla tai onko 320 sen muutaman lisätonnin arvoinen?
      Makuasia tuo ulkonäkö. Onko 4 GC vaihtoehto?
      G26 i4 M50 Black Sapphire

      Comment

      • salmol
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2013
        • 244
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by K1200LT View Post
        En oikein osaa päättää onko toi GT ruma vai ei. Voisi kuitenkin olla hyvä kompromissi farkun ja sedanin välillä.
        JOS tuollaista nyt oikeasti rupeaa hakemaan, niin kannattaako 318 unohtaa sovinnolla tai onko 320 sen muutaman lisätonnin arvoinen?
        GT:tä vastaava tila löytyy GC:stä, mutta minun silmään tuo nelosen GC on selkeästi nätimpi.

        Oliko kyse bensasta vai dieselistä? Tietysti jos valita voi vapaasti, niin kannattaa ottaa tehokkaampi kone. Tehoa ei ole koskaan liikaa, ja jos sitä sitten vielä ohjelmalla hakee, niin tuosta 20-koneesta saa sitten enemmän irti.
        Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9 i6, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6

        Comment

        • K1200LT
          Newbiemmer
          • Nov 2009
          • 5
          • Järvenpää

          #5
          4-sarja kelpaisi mainiosti. Mutta budjetti alkaa olla kovilla. Tietysti köyhälle kaikki on kallista.
          Nyt ajossa C220 diesel. Kävin kokeilemassa bensakoneista 320GT:tä ja väännöttömyys oli aika järkytys. Vaikka kai siihenkin tottuisi.

          Comment

          • AlpinWeiss
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2007
            • 927
            • West coast

            #6
            Originally posted by K1200LT View Post
            4-sarja kelpaisi mainiosti. Mutta budjetti alkaa olla kovilla. Tietysti köyhälle kaikki on kallista.
            Nyt ajossa C220 diesel. Kävin kokeilemassa bensakoneista 320GT:tä ja väännöttömyys oli aika järkytys. Vaikka kai siihenkin tottuisi.
            Hommaa jb4 niinku itsellä niin jätät 328tkin seisomaan.
            MBCLK240 -02
            E36 318 -93
            E46 320 Ci -01
            E46 330 CiA -01
            E60 520i -04
            E93 325i -07
            F36 420xi -16

            Comment

            • ANSSI
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2003
              • 322
              • Espoo

              #7
              Originally posted by salmol View Post
              GT:tä vastaava tila löytyy GC:stä, mutta minun silmään tuo nelosen GC on selkeästi nätimpi.

              Oliko kyse bensasta vai dieselistä? Tietysti jos valita voi vapaasti, niin kannattaa ottaa tehokkaampi kone. Tehoa ei ole koskaan liikaa, ja jos sitä sitten vielä ohjelmalla hakee, niin tuosta 20-koneesta saa sitten enemmän irti.
              Ei kyllä löydy vastaavia tiloja GC:stä kun pohjalevy on GT:ssä 10cm pitempi.
              330e M-Sport -20 --- 118i M-Sport -20 ---
              EX:530e M-Sport -18, F34 M-Sport, F30 Alpine White HandWashOnly F30, Audi A3 2.0 TDI Quattro -09, BMW 325iA Touring E91 -06, BMW 318iA Touring E46 -01, BMW 316i E46 -99

              Comment

              • Hillamaasturi
                Newbiemmer
                • Aug 2017
                • 11
                • Järvenpää

                #8
                Itse pidin tuota GT:tä melko rumana, mutta tuossahan se pihassa on. Asiaa varmaankin helpotti kun takana ei ole mitään mallimerkintöjä.

                Sisätilat ovat valtavat kun vertaa entiseen F31:seen. Maavaraltaan auto vaikuttaa lähinnä maasturilta. Auto tuntuu melko painavalta, mutta sitä voi kompensoida teholla.
                Turpollinen autohan vaati uuden softan tai Jb4:n +...
                Polttoainettahan palaa varsinkin isommalla koneella (ainakin N55), mutta parempi monta hymyä ajaessa kuin vain yksi tankatessa.
                F34 335i xdrive
                Ex:F31 320i

                Comment

                • ANSSI
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2003
                  • 322
                  • Espoo

                  #9
                  Originally posted by Hillamaasturi View Post
                  Itse pidin tuota GT:tä melko rumana, mutta tuossahan se pihassa on. Asiaa varmaankin helpotti kun takana ei ole mitään mallimerkintöjä.

                  Sisätilat ovat valtavat kun vertaa entiseen F31:seen. Maavaraltaan auto vaikuttaa lähinnä maasturilta. Auto tuntuu melko painavalta, mutta sitä voi kompensoida teholla.
                  Turpollinen autohan vaati uuden softan tai Jb4:n +...
                  Polttoainettahan palaa varsinkin isommalla koneella (ainakin N55), mutta parempi monta hymyä ajaessa kuin vain yksi tankatessa.
                  Joo rumahan se on kun hemmetti, M-Sport vähän kompensoi ulkonäköä, mutta eihän tuo se kedon kaunein kukkanen ole
                  330e M-Sport -20 --- 118i M-Sport -20 ---
                  EX:530e M-Sport -18, F34 M-Sport, F30 Alpine White HandWashOnly F30, Audi A3 2.0 TDI Quattro -09, BMW 325iA Touring E91 -06, BMW 318iA Touring E46 -01, BMW 316i E46 -99

                  Comment

                  • joukova
                    Newbiemmer
                    • Dec 2021
                    • 2
                    • KLAUKKALA

                    #10
                    Originally posted by ANSSI View Post
                    Joo rumahan se on kun hemmetti, M-Sport vähän kompensoi ulkonäköä, mutta eihän tuo se kedon kaunein kukkanen ole
                    Hyvin tyytyväinen 318 GT diesel malliin. Erittäin iso tavaratila joka jatkuu etupenkkiin asti. Kohtuullinen kulutus ja mukava ajaa. Minulle hyvin riittää 318d malli, urheilupenkeillä ehdottomasti. Ei tunnu lapin reissut ollenkaan pitkältä kun kerran välissä pysähtyy.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎