Pieniä haasteita otsikon vehkeen kanssa. Autoon tehty reilu 1000km sitten nokkaketjuremontti missä vaihtui molemmat ketjut (jako ja öljypumppu) näiden ohjaimet, tiivisteet, tulpat, suodattimia yms. Autolla ajettu nyt ~190tkm ja vm.13
Rempan jälkeen pelittänyt muuten hienosti, mutta lämpimällä moottorilla joutuu sahaamaan pitkään käyntiin, joskus jopa muutaman kertaa että lähtee käyntiin, aina lähtenyt kuitenkin. Tulee esiin siis jos kone kuumana ja antaa seisoa vaikka 20-30min.
Tutkittu ISTA+:lla ja ainoa vikakoodi mitä tällä hetkellä tulee on 118002 - mixture too rich. Tämäkin satunnaisesti, jos nollaa koodit ja tekee uuden vehicle testin siis.
Vaihdettu on jo yksi suutin mikä antoi vikakoodia aikaisemmin, sekä ennen katalysaattoria oleva happianturi (kuvittelin että olisi apua)...
Mitään ideoita tai vastaavasta kokemusta? Kaikki apu kelpaa
Rempan jälkeen pelittänyt muuten hienosti, mutta lämpimällä moottorilla joutuu sahaamaan pitkään käyntiin, joskus jopa muutaman kertaa että lähtee käyntiin, aina lähtenyt kuitenkin. Tulee esiin siis jos kone kuumana ja antaa seisoa vaikka 20-30min.
Tutkittu ISTA+:lla ja ainoa vikakoodi mitä tällä hetkellä tulee on 118002 - mixture too rich. Tämäkin satunnaisesti, jos nollaa koodit ja tekee uuden vehicle testin siis.
Vaihdettu on jo yksi suutin mikä antoi vikakoodia aikaisemmin, sekä ennen katalysaattoria oleva happianturi (kuvittelin että olisi apua)...
Mitään ideoita tai vastaavasta kokemusta? Kaikki apu kelpaa
Comment