Announcement

Collapse
No announcement yet.

330d:n hankinta mielessä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jem77
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 62
    • Turku

    #16
    Originally posted by Takapainoinen Taapertaja View Post
    Tuli vaihdettua tuossa viikolla 5-sarjalainen F11 kolmoseen F31 N57T-koneella olevaan 330 xDriveen.

    Muutama päivä tullut autolla kaarreltua ja ensimmäistä kertaa moneen vuoteen on muutaman kerran 2 km kotimatka kaupasta venähtänyt 50:een kilometriin, kun ei ole malttanut vielä parkkeerata.

    F11 oli samalla voimalinjalla, ja tuohon olin moottorinohjauksen optimoinut ja EGR:n ja AdBluen ohittanut ohjelmalla. Muutoin vakio.
    Itseä kiinnostaa onko 3- sarjalainen laadukkaan oloinen? Olen 2:n vaiheilla F1X vai F3X, 3.0 dieselillä kuitenkin. Ei oikein tuon 535d:n jälkeen osaa downgreidata varsinkin kun kilsoja tulee yli 30 tkm vuoteen. Vaikka onkin vain E61 mallia.

    Nuo 3- sarjalaisen penkit varsinkin mietityttävät vs 5 sarja. Mulle pitäisi olla säätöjä hyvin mutta aika monessa mitä selannut perus kankaat ja lättänä penkit.
    E61 535d Pre LCI, putki suoristettu

    Comment

    • isolohko
      BTCF Member
      • May 2004
      • 892
      • Kymenlaakso

      #17
      Originally posted by Jem77 View Post
      Itseä kiinnostaa onko 3- sarjalainen laadukkaan oloinen? Olen 2:n vaiheilla F1X vai F3X, 3.0 dieselillä kuitenkin. Ei oikein tuon 535d:n jälkeen osaa downgreidata varsinkin kun kilsoja tulee yli 30 tkm vuoteen. Vaikka onkin vain E61 mallia.

      Nuo 3- sarjalaisen penkit varsinkin mietityttävät vs 5 sarja. Mulle pitäisi olla säätöjä hyvin mutta aika monessa mitä selannut perus kankaat ja lättänä penkit.
      Valitset kumman vaan, saattaa tulla e6x:ää ikävä. Sigun f31 on laadukkaan oloinen siten, että mikään paikka ei nitise tai natise, sport penkki sopii ruholle. Äänieristys ja ajo-omnaisuudet: koeaja ihmeessä ehdokkaat ennen päätöstä, miten sopii omaan pirtaan. F31 on matala, F1x koeajoilla tuntunut isolta lohnolta joka tutisee, siis f31 jäljiltä. Mutta niin se tuntui f31 pikkuautolta 535d e60:sen jälkeen. Kaikkeen tottuu.

      e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

      Comment

      • Jacques
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2008
        • 569
        • pk

        #18
        E60 omistettu aikanaan, sitä seurasi F10 joka tuntui verrattaen isolta (ja laaduttomalta) valtamerilaivalta joka mutkan kautta vaihtui F30. F30 oli mielestäni huomattavasti sopivampi jatkumo E60:lle kuin F10.

        Makuasioita tokiinsa. Testaahan molemmat.
        G30 540i
        F32 435d

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎