Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kääntyvät sivupeilit pois

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • IKa
    BTCF Member
    • Apr 2007
    • 877
    • Klaukkala

    #16
    Originally posted by amisqo View Post
    jos sulla on varashäly ni se menee tuplapainalluksella pois.
    Pieni tarkennus tähän: Varashälytin ei mene F-sarjalaisessa kokonaan pois päältä tuplapainalluksella, vaan ainoastaan sisätilan liiketunnistus ja auton kallistuksen tunnistus poistuu käytöstä. Varashälytin jää edelleen valvomaan ovia ja luukkuja. Katso informaatio omistajan käsikirjasta.

    Omistajan käsikirja löytyy myös netistä, tässä linkki esim. F82:sen englanninkieliseen käsikirjaan ja siitä haku "alarm": https://www.carmanualsonline.info/bm...al/?srch=alarm
    G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22

    Comment

    • Bemarityttö
      Bimmer Rookie
      • Sep 2009
      • 36
      • Finland

      #17
      Tämä hyvä huomio, kiitos. Pitänee tutustua tuohon omistajan käsikirjaan. Hieman laiskasti olen niitä tutkinut, eli en ollenkaan


      Originally posted by IKa View Post
      Pieni tarkennus tähän: Varashälytin ei mene F-sarjalaisessa kokonaan pois päältä tuplapainalluksella, vaan ainoastaan sisätilan liiketunnistus ja auton kallistuksen tunnistus poistuu käytöstä. Varashälytin jää edelleen valvomaan ovia ja luukkuja. Katso informaatio omistajan käsikirjasta.

      Omistajan käsikirja löytyy myös netistä, tässä linkki esim. F82:sen englanninkieliseen käsikirjaan ja siitä haku "alarm": https://www.carmanualsonline.info/bm...al/?srch=alarm

      Comment

      • Morbus
        Bimmer Rookie
        • Nov 2020
        • 49
        • Pirkmanmaa

        #18
        Originally posted by Bemarityttö View Post
        Kiitos vastauksista! Tosiaan kattelin läpi auton asetuksia mutta sieltä ei löytynyt tähän asetusta, kuten joku sanoikin ettei sitä suoraan
        autosta saa säädettyä.
        Kahvasta sulkiessa kun nopeasti hipaisee onnistun lukitsemaan auton ettei peilit käänny, mutta avaimesta tuntuu mahdottomalle. Joten poishan tuo toiminto olis hyvä talveksi laittaa, ettei tuu vahinkoja..
        Olen Pk seudulta, löytyykö täältä asianosaavia tyyppejä? Hyvähän tuo Carly olis hommata itselle, tai suositteletteko jotain muuta ohjelmaa?


        Jos ei oo tuo peilijuttu sulla vielä ratkennut niin tossa on pieni tutoriaali kuinka käyttää Bimmercodea, n.5:20 kohdalla oli pikainen maininta että pystyy koodaamaan itse peilien kääntymisen.

        UPDATE: I am now using the Veepeak Bluetooth Adapter for coding. Vgate is no longer supported.15% Off The Veepeak Adapter Using Code: YTBDST15OBD2 Adapter Fo...


        Bimmercode app:



        Ja tarvitsee tämän bluetooth adapterin mukaan:

        Get the best deals for Vgate Icar Pro Ble 4.0 at eBay.com. We have a great online selection at the lowest prices with Fast & Free shipping on many items!


        Itse en ole tuota Bimmercodea käyttänyt mut näytti olevan kohtuu helpon oloinen ja onnistuu useimmat "peruskoodailut"
        Käsitykseni mukaan Carly voi olla sit parempi jos haluaa vikakoodeja yms nollailla itse.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎