Elikkäs autona olisi f31 vuosimallia 2014 vakioratilla.
Ongelma oli se että auto kylmänä kadottelee yhteyttä ratin nappuloihin ja yritin sitten saada bägiä irti tarkastaakseni johtimien ja liittimien kunnon.
Varsinainen ongelma olikin sitten bägin irroitus... Tunnin jaksoin yrittää kunnes hermo meni ja päätin latailla motivaatiota.
Jos oikein ymmärsin BMW tis ohjeista sekä YouTuben videoista niin ratin takaa sinne pitäisi työntää joko meisseli tai torx avain ja avaimen alapäästä kääntää ratista ulospäin jolloin meisselin sisäpää vääntää bägin klipsua ratin keskiön suuntaan.
Kun laitan työkalun ratin sisään niin en tunne sitä stopparia johon sen pitäisi stopata. Hetken vääntelyllä saan työkalun stoppaamaan ilmeisesti stoppikohtaan ja tästä vääntämällä näen kuinka bägi liikkuu sekä kuuluu jousimainen narina eli ihan kuin olisin oikeassa paikassa
Ongelma on se että vaikka kuinka väännän naama punaisena niin aivan kuin klipsu ei aukeaisi tarpeeksi ja lopputulos on vain että ratin nahka repeää enemmän ja enemmän eikä ratin bägi pompsahda niinkuin kuuluisi.
Kun työkalun laittaa sisään niin tuntuu että se ensin stoppaa juuri tuohon bägin klipsuun ja reilusti taittelemalla saan sen sinne klipsun oikealle puolelle.
Olisiko tuohon foorumilaisilla jotain käytännön vinkkiä? Tulee hölmö olo kun kaikissa ohjeissa näyttää niin simppeliltä ja helpolta mutta itse en tuota saa :think
Myöskään turhanpaljon en viitsi väkivaltaa käyttää ettei mikään bägin takaa pääse rikkoutumaan.
Ongelma oli se että auto kylmänä kadottelee yhteyttä ratin nappuloihin ja yritin sitten saada bägiä irti tarkastaakseni johtimien ja liittimien kunnon.
Varsinainen ongelma olikin sitten bägin irroitus... Tunnin jaksoin yrittää kunnes hermo meni ja päätin latailla motivaatiota.
Jos oikein ymmärsin BMW tis ohjeista sekä YouTuben videoista niin ratin takaa sinne pitäisi työntää joko meisseli tai torx avain ja avaimen alapäästä kääntää ratista ulospäin jolloin meisselin sisäpää vääntää bägin klipsua ratin keskiön suuntaan.
Kun laitan työkalun ratin sisään niin en tunne sitä stopparia johon sen pitäisi stopata. Hetken vääntelyllä saan työkalun stoppaamaan ilmeisesti stoppikohtaan ja tästä vääntämällä näen kuinka bägi liikkuu sekä kuuluu jousimainen narina eli ihan kuin olisin oikeassa paikassa
Ongelma on se että vaikka kuinka väännän naama punaisena niin aivan kuin klipsu ei aukeaisi tarpeeksi ja lopputulos on vain että ratin nahka repeää enemmän ja enemmän eikä ratin bägi pompsahda niinkuin kuuluisi.
Kun työkalun laittaa sisään niin tuntuu että se ensin stoppaa juuri tuohon bägin klipsuun ja reilusti taittelemalla saan sen sinne klipsun oikealle puolelle.
Olisiko tuohon foorumilaisilla jotain käytännön vinkkiä? Tulee hölmö olo kun kaikissa ohjeissa näyttää niin simppeliltä ja helpolta mutta itse en tuota saa :think
Myöskään turhanpaljon en viitsi väkivaltaa käyttää ettei mikään bägin takaa pääse rikkoutumaan.
Comment