Announcement

Collapse
No announcement yet.

G20 / G21 - LCI/facelift - KUVAT JULKAISTU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tiik
    BTCF Member
    • Apr 2012
    • 497
    • Vantaa

    #31
    Omaan silmään mm. tuo takapuskurin harmaa "diffuusori"-osio on kyllä aivan kamala. Ei jatkoon, edelleenkään.

    Comment

    • N54
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2012
      • 526
      • Satakunta

      #32
      Karvalakki 320i sedan alkaen 47 tonnia. No, en uutena ollutkaan ostamassa ja taitaa muutenkin mennä hybridinä liisariksi suurin osa, mutta täytyyhän siinä jonkin verran merkkiä haluta jos tällaiseen päätyy.

      Näköjään varustelulinet poistettu vallan, jäljellä enää perusmalli ja M-Sport.

      Saksassakin näköjään lyöty valtiontukiaisten vauhdittamina hybridien ovh:t kohdilleen, 330e takaveto siellä alkaen 58300€ ja Suomessa 52870€. Saksassa sentään vielä tarjolla 320e alkaen 52300€.
      Last edited by N54; 18-05-2022, 21:29.

      Comment

      • Petri.Kekkonen
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 7327
        • Oulu

        #33
        Originally posted by Tiik View Post
        Omaan silmään mm. tuo takapuskurin harmaa "diffuusori"-osio on kyllä aivan kamala.
        Tuota itekin eniten ihmettelin, vaalean värin kanssa aika kamala.
        E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
        E39 523i M Sport '00, Titansilber

        Comment

        • TinoTK
          BTCF Member
          • Apr 2009
          • 799
          • Kirkkonummi

          #34
          No hyvä puoli tuossa on se, että kohta tippuu prefacen hinta joka on noin 200x paremman näköinen omaan silmään.
          Diffu näyttää ihan kolmiokalsarilta ja tuo sisustan mittaristoviritys ihan siltä samalta.
          Bimmerpostin topicissa kiinalaiset tekstit kyllä kruunaa nuo kuvat.
          ///BMW G30 M-Sport
          ///Transporter T5.1

          Comment

          • Lördagskorv
            Aluevastaava
            • Nov 2016
            • 2094
            • Lohja city

            #35
            Originally posted by N54 View Post
            Karvalakki 320i sedan alkaen 47 tonnia. No, en uutena ollutkaan ostamassa ja taitaa muutenkin mennä hybridinä liisariksi suurin osa, mutta täytyyhän siinä jonkin verran merkkiä haluta jos tällaiseen päätyy.

            Näköjään varustelulinet poistettu vallan, jäljellä enää perusmalli ja M-Sport.

            Saksassakin näköjään lyöty valtiontukiaisten vauhdittamina hybridien ovh:t kohdilleen, 330e takaveto siellä alkaen 58300€ ja Suomessa 52870€. Saksassa sentään vielä tarjolla 320e alkaen 52300€.
            Mulla jää tämä hommaamatta, koska Suomen mallistosta putosi 320e kokonaan pois.
            Vituttaa, mutta minkäs sille mahtaa.
            E92 M3 -10 Jerezschwarz
            E28 528i -84 Diamantschwarz
            G20 320e -22 Sunset Orange
            Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael

            E92 M3 -08 Silverstone 2
            E38 740i -00 Imolarot 2
            E46 320d -02 Orientblau

            Comment

            • Antti O
              Bimmer Enthusiast
              • May 2005
              • 6892
              • N/A

              #36
              Ajelin viime viikolla 320E mallilla kun oli sijaisautona, ja täytyy kyllä sanoa että mitään eroa en huomannut normaalissa kaupunkiajossa hybrid modessa akku tyhjänä vs 330E.
              Kulki ihan samanlailla. Laput silmillä mahdoton tietää kumpi versio. Jos ei aja paljon Xtraboostilla nilkka suorana, se 320E välttäisi ihan täysin. Mutta sitä ei saa juu enää.
              Näyttäisi nyt sille, ettei hybrideihin tullut tasan mitään päivitystä latausnopeuden tai akuston suhteen.
              Kyllä mulle tuo LCI kolahtaa ulkomuodoltaan, ei siinä mitään. Positiivisena yllärinä Melbourne red saa nyt M-Sport pakettiin.

              Comment

              • protoni
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2008
                • 1340
                • Tampere

                #37
                Minun silmä kyllä tykkää tästä kasvojenkohotuksesta. Näyttää raikkaammalta ja särmemmältä kuin edeltäjänsä. Ja todennäköisesti livenä näyttää vielä paremmalta, kuten näillä usein tapana on.

                Comment

                • pyroz
                  BTCF Member
                  • Nov 2002
                  • 6704
                  • PK-seutu

                  #38
                  Originally posted by Tomi T View Post
                  Pressitiedotetta lueskellen ei mitään mainintaa moisesta ja latausaika ilmoitetaan 3,7kW teholla. Eli tuskinpa muutoksia.
                  Kas kas. Sitä jotenkin oli kai tehnyt johtopäätöksiä ja oletuksia. Jo syksyllä julkaistu 2 Active Tourerissa on 7,4kW lataus, mutta ei nyt julkaistussa G2x LCI:ssä. Jo ovat epeleitä. Ei paljoa kiinnostanut päivitellä tekniikkaa tässä LCI:ssä näköjään
                  S65, S85, H1, N63TU, HA0

                  Comment

                  • Antti O
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2005
                    • 6892
                    • N/A

                    #39
                    Originally posted by pyroz View Post
                    Kas kas. Sitä jotenkin oli kai tehnyt johtopäätöksiä ja oletuksia. Jo syksyllä julkaistu 2 Active Tourerissa on 7,4kW lataus, mutta ei nyt julkaistussa G2x LCI:ssä. Jo ovat epeleitä. Ei paljoa kiinnostanut päivitellä tekniikkaa tässä LCI:ssä näköjään
                    Ei kyllä ole enää kilpailukykyistä hybriditekniikkaa esim. mersulle mitä ne tarjoaa 100km jo rangea C-sarjassakin.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎