Miten kova tuossa on alusta, ja miten pärjää talvella? Nykyinen f20 menee vaihtoon, ja ainakin nyt talvirenkailla(run flat) kaikki töyssyt ja kuopat jne. aiheuttaa kovia tömähdyksiä.
Nyt taas syytetään routaa, mutta kyllä jopa täällä etelässä tiet ovat olleet todella huonossa hapessa jo pitkään. Eihän niitä autoilijoiden maksamia rahoja koskaan käytetä teiden kunnossapitoon
Perä ja keula ovat nykyisessä autossa lyhyet, joka tietenkin vähän helpottaa parkkipaikan löytämistä. Uusi duuni on paikassa, johon pitää lykkiä auto isolle kentälle. Talvella sitä ei aina aurata, ja siellä paikan löytäminen on vaikeaa tästä syystä, ja siitä että auto on matala. Nyt mietin, pitäisikö hankkia lataushybridi katumaasturi jossa sähkö pyörittää takarenkaita, vai BMW, joka on hyvä ajaa jne. Kai se BMW pitää käydä koeajamassa.
Toisaalta voi olla varma, että teiden kunto ei tule paranemaan, ja 5-6kk vuodesta neliveto olisi hyvä, koska sää on mitä on. Uusi active tourer 225xe (en tiedä onko mallimerkintä oikein) on tulossa, sillä pääsee sähköllä jopa mainosten mukaan 80km, mutta ei ole mukavaa astua aamulla autoon oksennuksen maku suussa.
Kävin koeajamassa x1 25xe, mistä pidin: ulkonäkö ok, mutta kun sähkö on loppu, eturenkaita pyörittää 125hp b38. Miksi siinäkin on vähemmän tehoa kuin normisti 136hp? Tosin aivan sama, kumpikin liian vähän.
Anyway, sähkö kun loppuu ja auto painaa 1800kg, niin voi olla varma että bensaa menee 10-15l/100km joka näillä bensan hinnoilla ei ole mukavaa.
Jotenkin harmittaa, 3-sarja on vielä ok näköinen ja hyvä ajaa, mutta nyt pitää ehkä vaihtaa merkkiä käyttiksessä.
Sorry avautumisesta, tämänkin olisi varmaan voinut laittaa eri paikkaan.
Nyt taas syytetään routaa, mutta kyllä jopa täällä etelässä tiet ovat olleet todella huonossa hapessa jo pitkään. Eihän niitä autoilijoiden maksamia rahoja koskaan käytetä teiden kunnossapitoon
Perä ja keula ovat nykyisessä autossa lyhyet, joka tietenkin vähän helpottaa parkkipaikan löytämistä. Uusi duuni on paikassa, johon pitää lykkiä auto isolle kentälle. Talvella sitä ei aina aurata, ja siellä paikan löytäminen on vaikeaa tästä syystä, ja siitä että auto on matala. Nyt mietin, pitäisikö hankkia lataushybridi katumaasturi jossa sähkö pyörittää takarenkaita, vai BMW, joka on hyvä ajaa jne. Kai se BMW pitää käydä koeajamassa.
Toisaalta voi olla varma, että teiden kunto ei tule paranemaan, ja 5-6kk vuodesta neliveto olisi hyvä, koska sää on mitä on. Uusi active tourer 225xe (en tiedä onko mallimerkintä oikein) on tulossa, sillä pääsee sähköllä jopa mainosten mukaan 80km, mutta ei ole mukavaa astua aamulla autoon oksennuksen maku suussa.
Kävin koeajamassa x1 25xe, mistä pidin: ulkonäkö ok, mutta kun sähkö on loppu, eturenkaita pyörittää 125hp b38. Miksi siinäkin on vähemmän tehoa kuin normisti 136hp? Tosin aivan sama, kumpikin liian vähän.
Anyway, sähkö kun loppuu ja auto painaa 1800kg, niin voi olla varma että bensaa menee 10-15l/100km joka näillä bensan hinnoilla ei ole mukavaa.
Jotenkin harmittaa, 3-sarja on vielä ok näköinen ja hyvä ajaa, mutta nyt pitää ehkä vaihtaa merkkiä käyttiksessä.
Sorry avautumisesta, tämänkin olisi varmaan voinut laittaa eri paikkaan.
Comment