Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbo e28 bemarii!!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -jaska-
    Bimmer Rookie
    • Jun 2004
    • 69
    • Nurmo

    #31
    Originally posted by Sami
    Autossahan mm. m5 vaihteisto,
    pitikös tossa tehdä suuret muutokset johtojen kanssa?
    e38 740ia
    e46 330d touring
    Regal Velocity 330hv.
    H-D deepseat "dragstyle"

    ex:
    e39 540ia 2xe36 325i, 4x E34 535i, E34 525, 3x E34 520, E34 518i, 2x E32 735i, E32 735 ial, E32 730ia, 4x E30 325i ... +muut romut...

    Comment

    • Sami
      BTCF Member
      • Oct 2002
      • 1332
      • Kajaani

      #32
      Originally posted by SNO PRO
      Originally posted by Sami
      Autossahan mm. m5 vaihteisto,
      pitikös tossa tehdä suuret muutokset johtojen kanssa?
      No eipä tuo mikään tomaatti oo eli ei oo tarvinnu tehdä muutoksia johdoissa....Vai liekkö sitten kanta-auton tiedot kummitellut kun tuommosta kysellään....

      Comment

      • -jaska-
        Bimmer Rookie
        • Jun 2004
        • 69
        • Nurmo

        #33
        Originally posted by Sami
        Originally posted by SNO PRO
        Originally posted by Sami
        Autossahan mm. m5 vaihteisto,
        pitikös tossa tehdä suuret muutokset johtojen kanssa?
        No eipä tuo mikään tomaatti oo eli ei oo tarvinnu tehdä muutoksia johdoissa....Vai liekkö sitten kanta-auton tiedot kummitellut kun tuommosta kysellään....
        ku tossa m106 boxissahan on se automaattilaatikon ohjaus... :?: tuli vaan mieleen jos kattelis kans manuaalin..
        e38 740ia
        e46 330d touring
        Regal Velocity 330hv.
        H-D deepseat "dragstyle"

        ex:
        e39 540ia 2xe36 325i, 4x E34 535i, E34 525, 3x E34 520, E34 518i, 2x E32 735i, E32 735 ial, E32 730ia, 4x E30 325i ... +muut romut...

        Comment

        • Hasardi
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2002
          • 1860
          • Der Hauptstad

          #34
          Houkuttelee kyllä vähän laittaa omaan ritsaan tuo tekniikka...vois ostaa ton Hapan kikottimen, ja vaihtaa tekniikat päittäin tän nykyisen M535 kanssa! Sitten voisi myydä tuon 518 vapariviritettynä 535 tekniikalla...oisko kiinnostusta? Edullisesti tietenkin. :juo
          Stadtluft macht frei.

          Comment

          • Sami
            BTCF Member
            • Oct 2002
            • 1332
            • Kajaani

            #35
            Originally posted by Hasardi
            Houkuttelee kyllä vähän laittaa omaan ritsaan tuo tekniikka...vois ostaa ton Hapan kikottimen, ja vaihtaa tekniikat päittäin tän nykyisen M535 kanssa! Sitten voisi myydä tuon 518 vapariviritettynä 535 tekniikalla...oisko kiinnostusta? Edullisesti tietenkin. :juo
            Oikeesti tuo on hyvän tuntunen laite...Tietysti jos on tottunu vm- 2000 autoihin tuntuu vanhalta mutta tutut bmw:n hyvät ajo-ominaisudet on myös noissa vanhoissa ja moni yllättynyt kun vanhus hävinnyt viivalta vaikka kovakin/kovaääninen auto vastassa....

            Hieman suoritus arvoista sen verran että elämäni ensimmäisellä kiihdytyksellä kyseisellä autolla 0-200 kiihdytys sujui alle 20 sek epävirallisesti... ja tosiaankaan en osannut käyttää kaikkia nykyisiäkään tehoja ja kierroksien käyttö vaatii myös harjoittelua vaikka vääntöä tommosessa isossa myllyssä on myös pienillä kierroksilla....täysi ahtopaine eli 0.7 on käytössä tällä hetkellä jo 2500 rpm ylöspäin eli turbo viivettä ei ole pahemmin mutta potkua ON...

            Comment

            • Hasardi
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2002
              • 1860
              • Der Hauptstad

              #36
              Originally posted by Sami
              Originally posted by Hasardi
              Houkuttelee kyllä vähän laittaa omaan ritsaan tuo tekniikka...vois ostaa ton Hapan kikottimen, ja vaihtaa tekniikat päittäin tän nykyisen M535 kanssa! Sitten voisi myydä tuon 518 vapariviritettynä 535 tekniikalla...oisko kiinnostusta? Edullisesti tietenkin. :juo
              Oikeesti tuo on hyvän tuntunen laite...Tietysti jos on tottunu vm- 2000 autoihin tuntuu vanhalta mutta tutut bmw:n hyvät ajo-ominaisudet on myös noissa vanhoissa ja moni yllättynyt kun vanhus hävinnyt viivalta vaikka kovakin/kovaääninen auto vastassa....

              Hieman suoritus arvoista sen verran että elämäni ensimmäisellä kiihdytyksellä kyseisellä autolla 0-200 kiihdytys sujui alle 20 sek epävirallisesti... ja tosiaankaan en osannut käyttää kaikkia nykyisiäkään tehoja ja kierroksien käyttö vaatii myös harjoittelua vaikka vääntöä tommosessa isossa myllyssä on myös pienillä kierroksilla....täysi ahtopaine eli 0.7 on käytössä tällä hetkellä jo 2500 rpm ylöspäin eli turbo viivettä ei ole pahemmin mutta potkua ON...
              Niin, onhan tuo omanikin E28, ja ei mitään sanomista vaikka on vanhempi kuin jotkut täällä foorumilla kirjoittavat. Bemarit on aina ollut aikaansa edellä.

              Itsellänikin olis tuo turbo ja vermeet, mutta tuo valmis kokoonpano Hapan autossa ois sikäli helppo, ettei tarvis kuin vaihtaa tekniikat päittäin. Tuo koneswappi on helpompi, kuin koko turbokokoonpanon räpellys kasaan erillisistä osista...
              Stadtluft macht frei.

              Comment

              • Sami
                BTCF Member
                • Oct 2002
                • 1332
                • Kajaani

                #37
                Nyt myös oulun kundit sai hieman makua e28 turbo voimasta....jos luette niin pistäkää rehellistä kommenttia vaan peliin....

                Comment

                • Juhanik
                  BTCF Member
                  • Mar 2003
                  • 531
                  • Oulu

                  #38
                  Kyllähän toi Hapan Bemari potki ihan kivasti! Täys lasti päälä ja pienellä kiihytyksellä hetkessä 180 KM/H :wink:

                  PS: Villellä on muuten "pieni" autokuume.
                  -Raha ei tuo kateutta, kateus pitää ansaita...-

                  Bmw E36 328 ///M-sport Cabrio http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=156450

                  http://www.jk-import.net

                  -Member of BTCF-Sauna Team-

                  Vikakoodin lukua Oulussa

                  Comment

                  • LASSI-S
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2003
                    • 4918
                    • hattula/hämeenlinna.

                    #39
                    Originally posted by muggo
                    Originally posted by LASSI-S
                    vitun mulkut :lol: nyt rupes tekeen mieli tollasta e28 M106 padalla ja rankasti viritetyllä sellaisella. kuten tuo muggon vanha sotaratsu, ja tehdä kone uusiks, ahtimiks holsett hx50 ja toiseksi vähän pienempi holsetti ja aivan järkyttävän kokonen välijäähdytin + lisärikastimet =liikkuu 8)

                    eieieieieieieieieieieieiiiii lassi ajaa nyt vaan kiltisti sillä diisselillä :lol:
                    Niin ja luulet ettei mun tehny (tee) mieli lunastaa sitä takaisin :oops: :oops: :oops: :P 8) :roll:

                    Lassi, jos sen ostat niin sun EI tarvi tehdä tekniikalle mitään :wink: tai ehkä maksimissaan vaihtaa isompi ahdin mutta etköhän sä kerkeis tollakin :lol:
                    en ole ostamassa, vaikka mieli kyllä tekis. ja tiedän että tuolla kerkeis tollatteenakin ihan hyvin.

                    Muumi: toi 2 erikokoista puhallinta oli vaan heitto :wink: tiedän ettei sellasta saa kunnolla toimiin ellei ole tosiaan koneenrakentaja velho.
                    E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

                    Comment

                    • 69ville
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2003
                      • 375
                      • kiiminki-casa-neidari

                      #40
                      Originally posted by juhanik
                      Kyllähän toi Hapan Bemari potki ihan kivasti! Täys lasti päälä ja pienellä kiihytyksellä hetkessä 180 KM/H :wink:

                      PS: Villellä on muuten "pieni" autokuume.
                      pieni :?: :!: :!: :!:
                      taitaa tulla reissu pankin johtajan juttusille :lol:

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎