Originally posted by Sami
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turbo e28 bemarii!!?
Collapse
X
-
Originally posted by SNO PROOriginally posted by SamiAutossahan mm. m5 vaihteisto,
Comment
-
-
Originally posted by SamiOriginally posted by SNO PROOriginally posted by SamiAutossahan mm. m5 vaihteisto,e38 740ia
e46 330d touring
Regal Velocity 330hv.
H-D deepseat "dragstyle"
ex:
e39 540ia 2xe36 325i, 4x E34 535i, E34 525, 3x E34 520, E34 518i, 2x E32 735i, E32 735 ial, E32 730ia, 4x E30 325i ... +muut romut...
Comment
-
-
Originally posted by HasardiHoukuttelee kyllä vähän laittaa omaan ritsaan tuo tekniikka...vois ostaa ton Hapan kikottimen, ja vaihtaa tekniikat päittäin tän nykyisen M535 kanssa! Sitten voisi myydä tuon 518 vapariviritettynä 535 tekniikalla...oisko kiinnostusta? Edullisesti tietenkin. :juo
Hieman suoritus arvoista sen verran että elämäni ensimmäisellä kiihdytyksellä kyseisellä autolla 0-200 kiihdytys sujui alle 20 sek epävirallisesti... ja tosiaankaan en osannut käyttää kaikkia nykyisiäkään tehoja ja kierroksien käyttö vaatii myös harjoittelua vaikka vääntöä tommosessa isossa myllyssä on myös pienillä kierroksilla....täysi ahtopaine eli 0.7 on käytössä tällä hetkellä jo 2500 rpm ylöspäin eli turbo viivettä ei ole pahemmin mutta potkua ON...
Comment
-
-
Originally posted by SamiOriginally posted by HasardiHoukuttelee kyllä vähän laittaa omaan ritsaan tuo tekniikka...vois ostaa ton Hapan kikottimen, ja vaihtaa tekniikat päittäin tän nykyisen M535 kanssa! Sitten voisi myydä tuon 518 vapariviritettynä 535 tekniikalla...oisko kiinnostusta? Edullisesti tietenkin. :juo
Hieman suoritus arvoista sen verran että elämäni ensimmäisellä kiihdytyksellä kyseisellä autolla 0-200 kiihdytys sujui alle 20 sek epävirallisesti... ja tosiaankaan en osannut käyttää kaikkia nykyisiäkään tehoja ja kierroksien käyttö vaatii myös harjoittelua vaikka vääntöä tommosessa isossa myllyssä on myös pienillä kierroksilla....täysi ahtopaine eli 0.7 on käytössä tällä hetkellä jo 2500 rpm ylöspäin eli turbo viivettä ei ole pahemmin mutta potkua ON...
Itsellänikin olis tuo turbo ja vermeet, mutta tuo valmis kokoonpano Hapan autossa ois sikäli helppo, ettei tarvis kuin vaihtaa tekniikat päittäin. Tuo koneswappi on helpompi, kuin koko turbokokoonpanon räpellys kasaan erillisistä osista...Stadtluft macht frei.
Comment
-
-
Kyllähän toi Hapan Bemari potki ihan kivasti! Täys lasti päälä ja pienellä kiihytyksellä hetkessä 180 KM/H :wink:
PS: Villellä on muuten "pieni" autokuume.-Raha ei tuo kateutta, kateus pitää ansaita...-
Bmw E36 328 ///M-sport Cabrio http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=156450
http://www.jk-import.net
-Member of BTCF-Sauna Team-
Vikakoodin lukua Oulussa
Comment
-
-
Originally posted by muggoOriginally posted by LASSI-Svitun mulkut :lol: nyt rupes tekeen mieli tollasta e28 M106 padalla ja rankasti viritetyllä sellaisella. kuten tuo muggon vanha sotaratsu, ja tehdä kone uusiks, ahtimiks holsett hx50 ja toiseksi vähän pienempi holsetti ja aivan järkyttävän kokonen välijäähdytin + lisärikastimet =liikkuu 8)
eieieieieieieieieieieieiiiii lassi ajaa nyt vaan kiltisti sillä diisselillä :lol:
Lassi, jos sen ostat niin sun EI tarvi tehdä tekniikalle mitään :wink: tai ehkä maksimissaan vaihtaa isompi ahdin mutta etköhän sä kerkeis tollakin :lol:
Muumi: toi 2 erikokoista puhallinta oli vaan heitto :wink: tiedän ettei sellasta saa kunnolla toimiin ellei ole tosiaan koneenrakentaja velho.E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
Comment