N. 5000r kohdalla kone tilttaa eli niinkuin roskia bensaputkessa, sen jälkeen käy pätkien kunnes sammuttaa koneen ja odottaa 15s = taas toimii. 1000 - 4000 välillä veto on ok. Tyhjäkäyntiä saa jauhaa "kohtauksen" jälkeen vaikka minuutin - ei auta, ainoa lääke on koneen pysäyttäminen, virrat pois.
Kärjettömän virranjakajan akseli pääsee nousemaan 8mm (onko ok?). Alapään hammasrattaan ja rungon välissä on sama vapaa akselin osa 8mm. Nokka-akseli aiheuttaa viistorattaassa kierroksilla nostetta ja kun pyörijä nousee tilttaa sytkä esim. keskipakosäätimen jousien venyessä tai muuten antaen väärän ajoituksen? Koneen pysähtyessä akseli putoaa?
Toinen mitä epäilen on joku elektroniikkaosa polttoaineen syötössä, mutta ei kait pierupurkissa mitään ole? Kakkoskurkun alipainesäädöllä toimiva bensansyötön kalvo vaikutti ehjältä ja eiköhän se kurkkukin avaudu jo alempana.
Viitsisi opetella rauhallista ajoa, joten tuokin tarvii korjata.
Kärjettömän virranjakajan akseli pääsee nousemaan 8mm (onko ok?). Alapään hammasrattaan ja rungon välissä on sama vapaa akselin osa 8mm. Nokka-akseli aiheuttaa viistorattaassa kierroksilla nostetta ja kun pyörijä nousee tilttaa sytkä esim. keskipakosäätimen jousien venyessä tai muuten antaen väärän ajoituksen? Koneen pysähtyessä akseli putoaa?
Toinen mitä epäilen on joku elektroniikkaosa polttoaineen syötössä, mutta ei kait pierupurkissa mitään ole? Kakkoskurkun alipainesäädöllä toimiva bensansyötön kalvo vaikutti ehjältä ja eiköhän se kurkkukin avaudu jo alempana.
Viitsisi opetella rauhallista ajoa, joten tuokin tarvii korjata.
Comment