Eli lämmityslaite huurruttaa auton! kaikki kolme vipua jotka liikkuvat vaakatasossa toimivat hyvin sekä myös lämpö että ilman virtauksen tehovivut toimivat mutta silti auto alkaa melkein välittömästi huurtua vaikka auto olisi lähtiessä liikkeelle aivan huurteeton. Alkaen tuulilasista auto huurtuu aina takalasiin saakka. Etulasiin kyllä jää kuskin paikalle oma pieni aukko sekä keskelle ja apukuskille jää myös oma pieni aukko. Että tällainen tapaus
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E28 vm-84 mistä johtuu huurtuminen Lämmityslaite vika???
Collapse
X
-
E28 vm-84 mistä johtuu huurtuminen Lämmityslaite vika???
Alla kuvia Bimmeristäni.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.htmlTags: None
-
-
tai sit vuotaa lämmityslaitteen kenno.. itsellä ainaki juuri noi oireet oli ku kenno vuoti.. tosin kyllä e30Bmw 320d -10
Volvo s40 2.4 -05
ex:bmw 316 e46 1.9 -02
,ex:Bmw 316 e46 1.9 -02{palanut}
,ex:opel vectra B 2,0 -00 4d,ex:-volvo s40 2.0 -96,ex:e36 316i -95 4d m3 luuk,ex: e36 316i -91 4d ,ex: e30 320i -90 2d,first:e30 316 -87 2d
Comment
-
-
Puuterilumi tulee konepellin ritilöistä suoraan sisälle. Kylmemmällä ilmalla lumena, pikkupakkasella vesihöyrynä. Koskas olette KUNNOLLA kuivanneet auton? Montako litraa vettä/lunta on jalkatilassa, irtomattojen alla/päällä, sekä itse lattiamatossa? Onko alusta ehjä? Pääseekö sieltä kautta lattiamatto kostumaan ja huurruttaa sisätilat? Vuotaako kattoluukku? Onko tuulilasin alaetureunan pellitys/tiivistys ehjä? E28 on kosteutta imevää ääni- ja lämpöeristettä niin salakavalan paljon, että oikein joskus mietityttää, onko auto tehty HÄSTENSin takapihalla...
Comment
-
-
Jaa Jaa...
Taitaapi olla semmonen homma että toi bemu320i90 on lähinnä oikeaa ongelman ydintä. Seuraa kysymys että onko kukaan avannut sitä lämppärin kennoa aikaisemmin ja jos on niin oisko mahdollisesti vinkkejä tuon homman tekemiseen? nimittäin mulla on tossa tallissa samanlainen 520i bemari jossa kennot on kondiksessa ja käytettävissäni(pidän tuota hopeaa bemaria varaosa autonani)Alla kuvia Bimmeristäni.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html
Comment
-
-
No niin..
Noihin muihin vastauksiin voin kyllä sanoa että Kiitoksia mielenkiinnosta ja vastauksistanne Mutta taitaa olla niin että täällä etelässä on vähän lunta juuri nyt et ritilät ovat avonaiset ja puhtaat ja alustasta sen verrran että tätä peliä on käytetty 2vuoden välein ruostesuojauksessa ja 2 omistajaa minua ennen Eka omistaja(kravaattisankari)piti autoa vuoden ja Toinen omistaja 19vuotta Klaukkalassa tunnollinen vanha herra ja minä kolmantena pyöränä nyt sitten. Kävin Alustan läpi ja löysin yhden reijän auton takaosasta tankin takana kulmassa. Itse asiassa auto on todella hiljainen ikäisekseen koska on huollettu ja pidetty hyvin ei ole revitty äänieristeitä poppivehkeitä asennettaessa/muita ylimääräisiä hommia tehdessä. Mitä nyt pikkasen kuskin oven yläkulmasta kuuluu pientä vihellystä 150km/h vauhdissaAlla kuvia Bimmeristäni.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html
Comment
-
-
Lässyn lässyn.
Itte ostin E8 520i vm 87 (rehti -86) pari kk sitten. Porista. Pakkasia oli MIINUS 22 ostohetkellä. Lasit sulat ja KIRKKAAT. Nyt, n. kuukauden ajojen aikana olen huomannut, että välillä on, aamulla, KAIKKI lasit SISÄPUOLELTA hieman huurussa, välillä vain takalasi. Lämppäri pelaa, autoon EI ole kannettu lunta jalkojen mukana. Pohjassa ei "pitäisi" olla reikiä. Kattoluukun vedenpoistoreiät toimivat. AINOA, mistä huurua tulee KUNNOLLA, on --- lumi ulkopuolelta.
MISSÄ säilytät autoasi ajojen välillä? Onko ajosi pätkää, vai pitkää? Istuuko autossasi yksi henkilö tahi 4-5? Onko sulla sisätilan lämppäri? MILLOIN olet viimeksi pessyt ikkunat KUNNOLLA sisäpuolelta? 19 vuoden kuonakerros ikkunan sisäpuolella voi olla jotain katastrofaalista...
Kylmä tosiasia (tai oikeastaan KUUMA) on se, että AINOAT toimivat lämmityslaitteet harrasteikäisistä penareista löytyvät E21- ja E28-malleista.Last edited by nullzwei; 01-03-2006, 01:27.
Comment
-
-
Originally posted by nullzweiAINOAT toimivat lämmityslaitteet harrasteikäisistä penareista löytyvät E21- ja E28-malleista..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by nullzweiPuuterilumi tulee konepellin ritilöistä suoraan sisälle. Kylmemmällä ilmalla lumena, pikkupakkasella vesihöyrynä. Koskas olette KUNNOLLA kuivanneet auton? Montako litraa vettä/lunta on jalkatilassa, irtomattojen alla/päällä, sekä itse lattiamatossa? Onko alusta ehjä? Pääseekö sieltä kautta lattiamatto kostumaan ja huurruttaa sisätilat? Vuotaako kattoluukku? Onko tuulilasin alaetureunan pellitys/tiivistys ehjä? E28 on kosteutta imevää ääni- ja lämpöeristettä niin salakavalan paljon, että oikein joskus mietityttää, onko auto tehty HÄSTENSin takapihalla...
Mullakin meinaa huurtua silloin tällöin sisältä. Jos on noin 0-10 astetta pakkasta niin kaikki lasit on ihan kirkkaat. Sitten kun on 15-25 niin on aika reilusti ikkunat jäässä. No samoin se näyttää olevat kaikissa saman ikäluokan autoissa mitä oon seuraillu.
Kattoluukkua tai reikiä ei ole. Lämppärinkenno on tiivistetty kondikseen eikä mikään viittais että se vuotaa. Tulipellin luukku on kiinni kaikista kiinnikkeistään niinkuin se on tarkoitettu. Sisältä ei ole tukittu mitään mikä saattaisi haitata ilmankiertoa.
Enimmäkseen tulee lyhyttä ajoa ja sisätilan lämppäriä ei ole. Eipä se paljoa ehdi kuivata. Just kun saa ikkunat kirkkaiksi niin ajo loppuu.
Suurinpa ongelmana näen tuon ritilöistä tulevan lumen.
Ongelmaa yritin ratkaista tiivistämällä superloonilla ne suodattimet kunnolla kiinni ja sehän auttoi aika paljon. Mutta vielä tulee ihan vähän sisälle satunnaisesti. Saattaa tietenki olla että suodattimet on nähneet parhaat päivänsä.
Saako uusia suodattimia varaosina merkkiliikkeestä?Last edited by jazma; 01-03-2006, 11:04.e30 318i
Comment
-
-
No niin..
Auto seisoo pihalla ajojen välissä. Työmatka on yhteen suuntaan 40kilometriä. Istun yksin autossa. Ei ole sisätilan lämppäriä viellä kun tuo lohkolämmitin on kiinni viellä mun varaosa autossa. ikkunat ja auton pesen ens viikonloppuna Tallin sisätiloissa.
Avasin tänään varaosabemmusta keskiosan kojetaulusta sekä hanskiksen puolen, ei tarvinnut koskea ollenkaan mittaristoon että pääsi siihen isoon mustaan laatikkoon käsiksi. En vielä avannut sitä laatikkoa koska en tiennyt tarkalleen missä se ihmeen kenno juttu on kanavista kyllä näin sisälle ja siellä ylhäällä oli ne kaksi valkoista pyörivää ratasta jotka tuottavat ilmeisesti ilmavirtauksen tuonne kanaviin???. Purin myös pulet tuosta bemmusta jolla ajelen mutta jätin sen verran et sillä pystyy ajamaan.
Siis missäköhän se kenno on joka saattaa vuotaa ja minkäköhän näköinen se on ja minkä sisällä/paikka????Alla kuvia Bimmeristäni.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html
Comment
-
-
No niin..
Tänään sit pyyhin ikkunoita tolla crceen ikkunanpuhdistus sprayllä ja puhdasta tuli. kyllä se hieman auttoi mutta ei poistanut sitä tosiasiaa että auto huurtuu edelleen aikas rankasti.
Kokeilin muuten silleen että laitoin tuulettimen 3selle ja laitoin sen täyden virtauksen tulemaan suoraan tuulilasille mutta sieltä hädin tuskin pikkasen hönkii (vähän sormissa tuntuu tuskin tulitikkukaan sammuisi siinä viimassa?) mutta kyllä tuuletin pyörii täysillä ja kova ääni siitä syntyy kun 3sella pitää. Täytyy sen tuulettimen toimia kun kakkoselle laittaa niin kuuluu selkeää semmoista propellien lärpätystä sieltä tuulilasin alta
Taitaa jäädä miitti väliin kun en saa pelittämäänAlla kuvia Bimmeristäni.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html
Comment
-
Comment