Announcement

Collapse
No announcement yet.

E28 vm-84 mistä johtuu huurtuminen Lämmityslaite vika???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nullzwei
    BTCF Member
    • Oct 2002
    • 11056
    • ?

    #16
    no jopas on

    JOS eekakskasin lämppäri toimii kunnolla, niin ropellit ei lärpätä. Tuo kakkosasennon lärpätys viittaa hyvin vahvasti kiinteisiin esteisiin, eli lämppärin moottorin "tuulimyllyt" värpättävät vasten koivun tms lehtiä/havunneulasia. Jos lämppäri jurraa vroo vroo vroo, niin lämppärin tuulimyllyn laakerit on loppu.

    Kun kerran tulitikku "ei sammu" asennon kolme puhalluksella, on sulla a) säätövivusto luovuttanut b) järjestelmä tukkeessa. Kolmosella, virtaus asetettuna tuulilasille, pitäisi nimittäin tukan hulmuaman.

    Ikkunoitten pesemisestä tämän verran. Hinkkaa niitä kuin ekan kerran saisit jyystää pill... Eeeh, ikkunashampoota lasiin reilusti ja HESARIlla tms SANOMAlehdellä (sellainen kolme sivua nyrkkiin menevässä kasassa) HINKKAAT kovalla kädellä lasin kirkkaaksi. Tässä hommassa, niinkuin poleerauksessa yleensäkin, hiki ei syö aivoja, vaan... Muistat sitten loppupelissä laskea sivuikkunoita vaikkapa 5cm ja putsata sen... mikä näkyy. Siis sen "raidan".
    Last edited by nullzwei; 03-03-2006, 01:43.

    Comment

    • bmw&meze
      Bimmer Rookie
      • Nov 2005
      • 65
      • askola

      #17
      jeppistä..

      Tänään sit otin kaikki pois full monty ei jäänyt jäljelle kuin mittarit ratti polkimet ja vaihdekeppi. Näkyvillä on ritilä(kennosto) ja sen yläpuolella tuuletin joka vispaa urakalla. Enempää en jaksanut työpäivän jälkeen tehdä kuin purkaa nuo esteet tieltä pois. Ei siinä mitään läksin sit ajelemaan tuolla riisutulla mallilla kotiiin ja oli kyllä todella kylmää kyytiä, eli tuuletin kyllä toimi mutta lämmintä ei tullut yhtään? S..tana et meinas varpaat jäätyä... Ja kun olin ajanut tuossa jäätävässä viimassa 20kilsaa(kone näytti lämmenneen silloin normaaliin tilaansa mittarin mukaan pikkasen yli puolivälin) niin alkaa julmettu nykiminen ja ravistelu??? hiljensin vauhtia 60km/h ja vapinat konehuoneessa vaimentuivat ja jatkoin ajoa aina kotiin saakka jota oli jäljellä se 20kilsaa...
      Täytyneen huommenna jatkaa tuota purkamista ja sitten sen jälkeen kasaamista. Taidan ottaa varaosaautosta koko lämppärin tuohon käyttö autooni...
      Sitten semmonen juttu onko tuo kenno jollain tapaa kiinni sieltä takaa? yritin nimittäin nykiä sitä pois siitä urastaan mutta vasenpuoli oli jotenkin jumissa/kiinni jossain tai kiinnitettynä jossain. Eiköhän tämä tästä!!! Mut taitaa toi MIITTINKI jäädä tällä kertaa haaveeksi vain.
      Last edited by bmw&meze; 04-03-2006, 00:13.
      Alla kuvia Bimmeristäni.
      http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html

      Comment

      • bmw&meze
        Bimmer Rookie
        • Nov 2005
        • 65
        • askola

        #18
        Joopa...

        Tänään puhdistin sekä imuroin koko pas..n ja laitoin kaikki vaijerit ja kotelot paikalleen siten kokosin kasaan koko höskän mutta vielläkin se tuottaa sitä kosteutta ikkunoihin. Ainoo parannus edelliseen on se että tuulilasiin tulee pikkasen isommat reijät että näkee vähän edes ajella ja että auto tuoksuu hieman puhtaammalta kun on 20vuotta vanhat liat ja pölyt pois
        Alla kuvia Bimmeristäni.
        http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html

        Comment

        • nullzwei
          BTCF Member
          • Oct 2002
          • 11056
          • ?

          #19
          Olisko tässä viekä jotain vinkkiä; Pohjoismainen varustus, eli "ylimääräinen" vedenkierron tehostuspumppu on laulunsa laulanut, eli jumissa. Se löytynee, jos joku ei ole jo raksinut pois, konetilasta apukuskin puoleisesta rintapellistä. E34:ssa ja E30:ssa on ollut samanlaisia (ongelmia). Searchilla löytynee...

          Comment

          • bmw&meze
            Bimmer Rookie
            • Nov 2005
            • 65
            • askola

            #20
            niinpä..

            Tänään on sitten käytävä kattomassa tuo vesipumppu homma?
            Vaikuttaisi siltä että joudun nyt sitten oikeasti vaihtamaan sen kennon. Laitan sitten viestiä kuinka kävi...
            Alla kuvia Bimmeristäni.
            http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html

            Comment

            • bmw&meze
              Bimmer Rookie
              • Nov 2005
              • 65
              • askola

              #21
              Jesss!!!

              No niin nyt se on sitten tehty vaihdoin varaosabemmusta koko tuuletin/ilmastointi systeemin eli koko kotelon ja kennon ja sen itse tuulettimen ja muistoksi tuosta projektista maalasin tuulettimen suoja muovit ORANSSIKSI
              Alla kuvia Bimmeristäni.
              http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2at5...o-bmw-328.html

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎