no jopas on
JOS eekakskasin lämppäri toimii kunnolla, niin ropellit ei lärpätä. Tuo kakkosasennon lärpätys viittaa hyvin vahvasti kiinteisiin esteisiin, eli lämppärin moottorin "tuulimyllyt" värpättävät vasten koivun tms lehtiä/havunneulasia. Jos lämppäri jurraa vroo vroo vroo, niin lämppärin tuulimyllyn laakerit on loppu.
Kun kerran tulitikku "ei sammu" asennon kolme puhalluksella, on sulla a) säätövivusto luovuttanut b) järjestelmä tukkeessa. Kolmosella, virtaus asetettuna tuulilasille, pitäisi nimittäin tukan hulmuaman.
Ikkunoitten pesemisestä tämän verran. Hinkkaa niitä kuin ekan kerran saisit jyystää pill... Eeeh, ikkunashampoota lasiin reilusti ja HESARIlla tms SANOMAlehdellä (sellainen kolme sivua nyrkkiin menevässä kasassa) HINKKAAT kovalla kädellä lasin kirkkaaksi. Tässä hommassa, niinkuin poleerauksessa yleensäkin, hiki ei syö aivoja, vaan... Muistat sitten loppupelissä laskea sivuikkunoita vaikkapa 5cm ja putsata sen... mikä näkyy. Siis sen "raidan".
JOS eekakskasin lämppäri toimii kunnolla, niin ropellit ei lärpätä. Tuo kakkosasennon lärpätys viittaa hyvin vahvasti kiinteisiin esteisiin, eli lämppärin moottorin "tuulimyllyt" värpättävät vasten koivun tms lehtiä/havunneulasia. Jos lämppäri jurraa vroo vroo vroo, niin lämppärin tuulimyllyn laakerit on loppu.
Kun kerran tulitikku "ei sammu" asennon kolme puhalluksella, on sulla a) säätövivusto luovuttanut b) järjestelmä tukkeessa. Kolmosella, virtaus asetettuna tuulilasille, pitäisi nimittäin tukan hulmuaman.
Ikkunoitten pesemisestä tämän verran. Hinkkaa niitä kuin ekan kerran saisit jyystää pill... Eeeh, ikkunashampoota lasiin reilusti ja HESARIlla tms SANOMAlehdellä (sellainen kolme sivua nyrkkiin menevässä kasassa) HINKKAAT kovalla kädellä lasin kirkkaaksi. Tässä hommassa, niinkuin poleerauksessa yleensäkin, hiki ei syö aivoja, vaan... Muistat sitten loppupelissä laskea sivuikkunoita vaikkapa 5cm ja putsata sen... mikä näkyy. Siis sen "raidan".
Comment