Juu ei ole tuo konsti. Siinä ei ole sellasta reikää kuten vaikka E34:ssa.
Eilisten kokeilujen jälkeen en ainakaan minä hokannut miten irtoo.
Muuten ei haittaa mutta sais tuosta varaosa autosta kaikki lukot talteen. Kun kerta oli kaikki vielä sopivia yhdelle avaimelle.
Ratin alta muovi pois. Altapäin näkyy kaksi messingin väristä tapin päätä virtalukon alla. Toinen niistä, en nyt muista kumpi, lähtee kiertämällä irti kun hakkaa vaikka taltalla. Sitten se mötikkä tulee ulos sieltä ihan vetämällä.
Oisko ollut se isompipäinen tappi, siinä on ihan kierre.
Sori paska ohje, mutta siitä on aikaa kun tullut tehtyä.
Siis mitä teen seuraavaksi, että saan lukkopatruunan irti?
Keltasen täplän kohdalta olen löysännyt pienen tasapää ruuvin. Mutta se tais olla virtaluokn pohjalle tarkoitettu.
Rälläkkää kans käytin hieman.
Auttaisko huonot kuvat mitään neuvontaan?
Keltasen täplän takaa ruuvi pois niin pohja lähtee irti, sitten vaan sieltäkautta naputtelet lukon ulos. E 21 lukolle tein samoin kun ei vetämällä lähteny, järkeä lyömiseen ja työkaluksi esim. puutappi.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Tossa oot vissii laikannut sen toisen tapin pois, jolloin sieltä on tullut ulos semmoinen pienipyöreä metalli pala joka lukitsee sen virtalukon paikoilleen. Nyt vaan koko möykky ulos. Tuo toinen tappi, jonka pää näkyy, olisi vaan tarvinnut kiertää irti niin se olisi tullut silläkin pois.
Comment