Auto '85 e28 M10B18 1,8i.
Osaisiko joku kertoa miksi ei tule kuumaa?
Systeemissä on ilmeisesti sähköllä toimiva ylimääräinen vesimpumppu, koneen takana, tulipellissä kiinni? Mitä johtoja siihen pitäisi mennä? Sitten joku on asentanut ylimääräisen vedenlämpömittarin, joka on kytketty ihan miten sattuu. Sille virta on yritetty ottaa mustasta johdosta, jolle ei näytä olevan mitään paikkaa, mutta näyttää ainakin alkuperäiseltä johdolta. Lämmönsäätimen veivaaminen kuulemma vaikutti sen jännitteeseen tai johonkin. En ole vielä itse ehtinyt mittaamaan. Mutta näin alustavasti kyselen ylipäätään tuosta tekniikasta. Minulle oli nimittäin uutta, että lämppärille ylipäätään ajettaisi vettä erillisellä moottorilla, jos se nyt sellainen on.
Osaisiko joku kertoa miksi ei tule kuumaa?
Systeemissä on ilmeisesti sähköllä toimiva ylimääräinen vesimpumppu, koneen takana, tulipellissä kiinni? Mitä johtoja siihen pitäisi mennä? Sitten joku on asentanut ylimääräisen vedenlämpömittarin, joka on kytketty ihan miten sattuu. Sille virta on yritetty ottaa mustasta johdosta, jolle ei näytä olevan mitään paikkaa, mutta näyttää ainakin alkuperäiseltä johdolta. Lämmönsäätimen veivaaminen kuulemma vaikutti sen jännitteeseen tai johonkin. En ole vielä itse ehtinyt mittaamaan. Mutta näin alustavasti kyselen ylipäätään tuosta tekniikasta. Minulle oli nimittäin uutta, että lämppärille ylipäätään ajettaisi vettä erillisellä moottorilla, jos se nyt sellainen on.
Comment