Ongelma:
Jouset, iskarit ja sisälokarit otin 520ia -83:sta edestä ja laitoin ne tuohon mun 520ia -85:een. Nyt raapii vasemmalle käännyttäessä jonnekin, oikealle ei raavi.
Renkaat on vakiokokoa.
Sisälokarit eivät istu etuhelmaan täydellisesti, koska helma on erilainen (ei kuitenkaan raavi etuosasta vaan jostain muualta, en ole saanut vielä selville).
Kummatkin autot ilman ilmastointia.
Monroen iskariluettelon mukaan jousi vaihtuukin 9/84, ja uudempaan ei jousta (ilmastoimattomaan) saa. Mulla on siis nyt ne vanhemmat jouset.
Motonetti taas kauppaa samaa jousta koko ajalle, ilmastoinnilla tai ilman...
Mikähän noissa jousissa (ei ilmastointia) sitten on erona? Ulkoisesti nopealla vilkaisulla samanlaisia, en katsonut tarkkaan vaihdettaessa.
vrt
Ilmastoinnillisille Monroe antaa kolme jousta seur tiedoilla:
-9/83 paino 2,7kg, ulkoh 145mm, pit 359mm, paks 12,7mm
9/83-9/84 paino 2,75kg, ulkoh 142mm, pit 364mm, paks 12,7mm
9/84-87 paino 3kg, ulkoh 163mm, pit 336mm, paks 13,7mm
Toi alimmainen siis vastaa mun autoa (paitsi mulla ei ilmastointia), mutta nuo mitat hieman ihmetyttävät.
Keula on jo nyt helvetin korkealla, joten lisää korkeutta ei kaivata...
Jouset, iskarit ja sisälokarit otin 520ia -83:sta edestä ja laitoin ne tuohon mun 520ia -85:een. Nyt raapii vasemmalle käännyttäessä jonnekin, oikealle ei raavi.
Renkaat on vakiokokoa.
Sisälokarit eivät istu etuhelmaan täydellisesti, koska helma on erilainen (ei kuitenkaan raavi etuosasta vaan jostain muualta, en ole saanut vielä selville).
Kummatkin autot ilman ilmastointia.
Monroen iskariluettelon mukaan jousi vaihtuukin 9/84, ja uudempaan ei jousta (ilmastoimattomaan) saa. Mulla on siis nyt ne vanhemmat jouset.
Motonetti taas kauppaa samaa jousta koko ajalle, ilmastoinnilla tai ilman...
Mikähän noissa jousissa (ei ilmastointia) sitten on erona? Ulkoisesti nopealla vilkaisulla samanlaisia, en katsonut tarkkaan vaihdettaessa.
vrt
Ilmastoinnillisille Monroe antaa kolme jousta seur tiedoilla:
-9/83 paino 2,7kg, ulkoh 145mm, pit 359mm, paks 12,7mm
9/83-9/84 paino 2,75kg, ulkoh 142mm, pit 364mm, paks 12,7mm
9/84-87 paino 3kg, ulkoh 163mm, pit 336mm, paks 13,7mm
Toi alimmainen siis vastaa mun autoa (paitsi mulla ei ilmastointia), mutta nuo mitat hieman ihmetyttävät.
Keula on jo nyt helvetin korkealla, joten lisää korkeutta ei kaivata...
Comment