Mitkä öljyt kannattaisi tollaseen laittaa? olen kuullut että 5w-40 tai 10w-40 oisivat oikeat viskositeetit mutta onko merkillä väliä? Onko mobil1 ihan ok pistää tollaseen vai pitäiskö satsata tollaseen castroliin? Onko niissä jotain eroa kun kerran viskositeetit ovat samat?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mitkä öljyt e28 535i ?
Collapse
X
-
Originally posted by Robu84 View PostMitkä öljyt kannattaisi tollaseen laittaa? olen kuullut että 5w-40 tai 10w-40 oisivat oikeat viskositeetit mutta onko merkillä väliä? Onko mobil1 ihan ok pistää tollaseen vai pitäiskö satsata tollaseen castroliin? Onko niissä jotain eroa kun kerran viskositeetit ovat samat?
Itse olen käyttänyt kaikissa M30 -moottorisissa Mobil 1 Rally Formulaa ja hyvin on toiminut. Öljynkulutus on ollut minimaalista ym. ja onhan se edullistakin --> usein tarjouksessa 24,90 kannu. En nyt silti erityisemmin tuota Mobilia mainosta, yhtä hyvin voisi laittaa vaikkapa Castroll:ia.
-
-
Originally posted by Robu84 View PostMitkä öljyt kannattaisi tollaseen laittaa? olen kuullut että 5w-40 tai 10w-40 oisivat oikeat viskositeetit mutta onko merkillä väliä? Onko mobil1 ihan ok pistää tollaseen vai pitäiskö satsata tollaseen castroliin? Onko niissä jotain eroa kun kerran viskositeetit ovat samat?Last edited by kaol; 28-03-2007, 22:40.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Comment