Elikkäs perjantaina lähettiin ajelemaan,auto oli toiminut ihan normaalisti pari kymmentä minuuttia ennen ajoon lähtöä.
Pieni nykiminen alkoi muutaman kilometrin jälkeen,mutta asettui sitten. Noin tunnin ajelun jälkeen jäi auto parkkiin,hetken päästä koitettiin lähteä mutta eipä suostunutkaan käynnistymään,ei luvannutkaan ja startti päällä,virtojen pois kääntäminen ei auttanu asiaan,sunnuntaina sitten auto hinattiin kotiin ja maanantaina kokeilin käyntiin,niin lähti ihan normaalisti,startti ei jääny päälle ja käynti normaali. Kokeilin sitten uudestaan sammuttaa auton,starttasin,lähti kyllä käyntiin,mutta startti edelleen päällä muutamia sekuntteja käynnistymisen jälkeen ja käynti tosi surkea.
Tänään taas kokeilin,hyvin toimi ekalla käynnistyksellä,sammutin ja toisella käynnistyksellä taas yllämainitut viat,startti päällä ja käynti surkea. Kierroksia tuntuis kyllä ottaa ihan normaalisti.
Tuossa sitten sitä vähän kattelin ja ilmamäärämittarin ja imusarjan välinen letku oli ihan öljyssä sisäpuolelta. Kaasuläpästäkin jäi paksu paskakerros sormiin.
Pieni nykiminen alkoi muutaman kilometrin jälkeen,mutta asettui sitten. Noin tunnin ajelun jälkeen jäi auto parkkiin,hetken päästä koitettiin lähteä mutta eipä suostunutkaan käynnistymään,ei luvannutkaan ja startti päällä,virtojen pois kääntäminen ei auttanu asiaan,sunnuntaina sitten auto hinattiin kotiin ja maanantaina kokeilin käyntiin,niin lähti ihan normaalisti,startti ei jääny päälle ja käynti normaali. Kokeilin sitten uudestaan sammuttaa auton,starttasin,lähti kyllä käyntiin,mutta startti edelleen päällä muutamia sekuntteja käynnistymisen jälkeen ja käynti tosi surkea.
Tänään taas kokeilin,hyvin toimi ekalla käynnistyksellä,sammutin ja toisella käynnistyksellä taas yllämainitut viat,startti päällä ja käynti surkea. Kierroksia tuntuis kyllä ottaa ihan normaalisti.
Tuossa sitten sitä vähän kattelin ja ilmamäärämittarin ja imusarjan välinen letku oli ihan öljyssä sisäpuolelta. Kaasuläpästäkin jäi paksu paskakerros sormiin.
Comment