Eli auto on vm.-82 520i m20b20 mekaanisella ruiskulla (eli K-jetronic) ja onkelma on tälläinen:
Kylmänä kun lyö tulille niin toimii loistavasti,mutta kun on saavuttanut optimaalisen lämpötilan niin tyhjäkäynti alkaa vaeltamaan kunnes lopuksi sammuu.Kun starttaa uudestaan niin on taas hetken aikaa kun mitään ei olisi tapahtunut ja sit taas mentiin... :? toinen häiritsevä tekijä on (mitä veikkaan että liittyy edelliseen ongelmaan) kun kääntää tyhjäkäynnillä rattia pikkuhiljaa ääriasentoon (löytyy siis ohjaustehostin) niin tekee taas källit ja sammuu.
Tack jos löytyy apua! :wink:
p.s joko oon puusilmä tai jotain mut searchilla en bongannu oikein mitään... :oops:
Kylmänä kun lyö tulille niin toimii loistavasti,mutta kun on saavuttanut optimaalisen lämpötilan niin tyhjäkäynti alkaa vaeltamaan kunnes lopuksi sammuu.Kun starttaa uudestaan niin on taas hetken aikaa kun mitään ei olisi tapahtunut ja sit taas mentiin... :? toinen häiritsevä tekijä on (mitä veikkaan että liittyy edelliseen ongelmaan) kun kääntää tyhjäkäynnillä rattia pikkuhiljaa ääriasentoon (löytyy siis ohjaustehostin) niin tekee taas källit ja sammuu.
Tack jos löytyy apua! :wink:
p.s joko oon puusilmä tai jotain mut searchilla en bongannu oikein mitään... :oops:
Comment