Missä on "vika" kun kylmällä koneella starttaa, joutuu starttaa suht pitkää ennen ku käynnistyy tai sit 2x starttaa putkee ni lähtee käyntii. Ja kun käynnistyy niin röpöttää vähän aikaa, aivan ku ei kävis kaikilla pytyillä aluks?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e28 käynnistyy vähän heikosti.
Collapse
X
-
a) Search.
b) Korimalli sentään mainittu. Auttaisi vielä, jos tietäisi, onko kyseessä 518, 518i, 520i K-Jet, 520i L-jet, 524d, 524td, 525i, 525e, 528i vai 535i. Vaihtoehtoisesti: jos auto on tekniikanvaihto, niin millä tekniikalla se on nykyisin?
c) Kannattaa aluks katsoa ainakin ne perus suodattimet + tulpat + jakaja.
-
-
Originally posted by Jze_ View PostMissä on "vika" kun kylmällä koneella starttaa, joutuu starttaa suht pitkää ennen ku käynnistyy tai sit 2x starttaa putkee ni lähtee käyntii. Ja kun käynnistyy niin röpöttää vähän aikaa, aivan ku ei kävis kaikilla pytyillä aluks?
Comment
-
-
Originally posted by TheLoial View PostKylmäkäynnistyssuutin (L-jetronic ruiskusta) löytyy imusarjan päästä, suoraan venttiilikopan keskikohdan yläpuolelta. Siihen menee johto termostaatin kannessa olevasta anturista.
Motronicissa tai LH-jetronicissa sitä ei ole.
Comment
-
-
Originally posted by Jze_ View PostEli sen vaihtamalla voi käynnistyä paremmin, ellei vika ole myös anturissa tai muualla ?
Jos taas suuttimelle ei tule jännitettä, anturi on rikki tai johto irti tms. Myös anturille tuleva jännite kannattaa mitata ennen sen uusimista.
Comment
-
Comment