Tuli tuossa hommattua tuollainen auto ja koneena on m20b20 kilsoja on rovilla 284tkm ja koneella täyden remontin jälkeen 3000km Ajelin tuossa motarilla sillä ekaa kertaa ja ajattelin kokeilla vähän. viitos vaihteella lähdin 100km/h vauhdeista niin meni puoli vuotta että se jakso kivuta 130km/h ja siitä ei sitten pahemmin vauhdit noussu. hölläsin vauhtia takaisin sataseen ja tiputin nelosen päälle ja kiihdytin 140km/h joka meni nyt aika hitaasti myöskin ja löin vitosen niskaan niin juuri ja juuri jaksoi pitää sen vauhdin eikä tasan noussu ylemmäs.
Hölläsin taas vauhdin sataseen ja ajelin noin 15km eteenpäin ja tiputin neloselle ja pamautin 150km/h lasiin ja vitonen päälle niin vauhti kyllä pysyi ja kiihdyttikin hitaasti 160km/h jonka jälkeen hölläsin takaisin sataseen.
Onko tosi että entinen 316i m40 koneinen reppananikin on äksympi entä tuo vai onko joku vialla?
Toinen ongelma on että tyhjäkäynti heijaa tossaa 1200-1900 välillä silleen laiskasti mutta ei laske oikeille tasoille muulloin kun kylmänä käynnistäessä.?
Edellinen omistaja sanoi että venttiilit pitäisi käydä säädättämässä koska ei ole vielä säädetty remontin jälkeen mutta voiko tämä kaikki johtua pelkistä venttiileistä?
Hölläsin taas vauhdin sataseen ja ajelin noin 15km eteenpäin ja tiputin neloselle ja pamautin 150km/h lasiin ja vitonen päälle niin vauhti kyllä pysyi ja kiihdyttikin hitaasti 160km/h jonka jälkeen hölläsin takaisin sataseen.
Onko tosi että entinen 316i m40 koneinen reppananikin on äksympi entä tuo vai onko joku vialla?
Toinen ongelma on että tyhjäkäynti heijaa tossaa 1200-1900 välillä silleen laiskasti mutta ei laske oikeille tasoille muulloin kun kylmänä käynnistäessä.?
Edellinen omistaja sanoi että venttiilit pitäisi käydä säädättämässä koska ei ole vielä säädetty remontin jälkeen mutta voiko tämä kaikki johtua pelkistä venttiileistä?
Comment