Originally posted by Joma
View Post
mistä e28 alustasarja
Collapse
X
-
Miksi ei e28 coilisarja? Muistaakseni takatolpat on vähän pidemmät tossa e34 sarjassa mutta kyllä niillä tonttiin saa.
-
Kukaan koittanut e34 coilisarjaa? Kiinnostaisi tietää ihan faktaa että paljonko madaltaa vai nostaako vaan jne.
Leave a comment:
-
Coilisarja menee heittämällä paikalleen, joustovaroista en osaa sanoa. Kääntövarren voit porata 2mm isommat reijät tolpan kiinnityksen reikiin. Tai sitten käytettyjähän löytyy joka kulmalta, tukivarsien yms raidetankojen reijät ovat samankokoiset E28:n kanssa...Originally posted by full View PostNostellaas vanhaa..
Onko nyt näin että E34 coiloverit menee suoraan E28 etutolppiin ja säätövarat riittää + jää joustovaraa? Nuo kääntövarret mietityttää eli ovatko hintavatkin esim marmorilla vai kannattaako metsästää purkuvehkeestä?
Entäs takapää meneekö täysin suoraan paikalleen?
Jos vihdoin sais kunnollisen noiden loppuunajettujen koni sporttien + HR tilalle.
eiköhän ne osaa marmorilla moisiin rautakikkareisiin hintaa kaivaa, joten itse laittaisin käytetyt kun eihän ne miksikään siellä mene.
Leave a comment:
-
Nostellaas vanhaa..
Onko nyt näin että E34 coiloverit menee suoraan E28 etutolppiin ja säätövarat riittää + jää joustovaraa? Nuo kääntövarret mietityttää eli ovatko hintavatkin esim marmorilla vai kannattaako metsästää purkuvehkeestä?
Entäs takapää meneekö täysin suoraan paikalleen?
Jos vihdoin sais kunnollisen noiden loppuunajettujen koni sporttien + HR tilalle.
Leave a comment:
-
mitenkäs ku mulla tuo e28 on alun alkaen 520 mut nyt on 535:sen kone ja voimansiirto ja jarrut, niin minkä e34 coileilla painot menisi samaan? ettei tule liian löysä tai jäykkä.
Leave a comment:
-
Edelleen kun laittaa e34:n coilit...vaihtaa vaan tolpan alapäähän kääntövarren E34:sta (pultinreijät 2mm isommat e34:n varressa) niin avot: D
Leave a comment:
-
coilovereita???
saako mistään coilovereita e28:siin??? itse en ole löytäny kuin amerikan ebaystä ja tulee tullien ja rahdin kanssa maksamaan n.1000€, onko tuo ainut vaihtoehto 535:seen???
Leave a comment:
-
ite laitan toho kakskasiin nuo e34 alustan osat niin pitäiskö laittaa 4 koneisen jouset kerta tuon keviämpi ? madallustaki miettiny et paljon kestäis madaltaa ku edessä 8.5x17 ja takana 10x17 vanteet...
Leave a comment:
-
haha. 400tkm itelläki mittarissa..Originally posted by sleepertuning View PostMulla tosiaan perä vielä laittamatta kokonaan, kyttäilen uusia iskareita.
Reilun 400tkm jälkeen takapää on aika kuollut ja tuntuu pahalta lähteä reippaammin liikennevaloista kun perä valahtaa alas
Hieman kärjistettynä toki...
perkeles ku ei pääse ajelemaan ku oottelen matkahuollon toimittamana imm:ää. siitähän se meno oli kiinni.
Möin tänään kaksykkösen pois niin nyt sais hommattua 9,5" vannetta taakse ja 8,5 eteen
Jouset kun vielä saa niin kehtaa kylillä näyttätyä
Leave a comment:
-
Mulla tosiaan perä vielä laittamatta kokonaan, kyttäilen uusia iskareita.Originally posted by |jaakko| View Postitekkin tilasin viikolla sitten nuo jouset. iskarit on vielä sen verta hyvässä hapessa etten näin pieneen madallukseen viittiny uusia niitä
Tippuko keula enemmän kuin perä?
Itellä nyt tällähetkellä perä roikkuu alempana niin pitäis saada se vähän komeempaan balanssiin
Reilun 400tkm jälkeen takapää on aika kuollut ja tuntuu pahalta lähteä reippaammin liikennevaloista kun perä valahtaa alas
Hieman kärjistettynä toki...
Leave a comment:
-
itekkin tilasin viikolla sitten nuo jouset. iskarit on vielä sen verta hyvässä hapessa etten näin pieneen madallukseen viittiny uusia niitäOriginally posted by sleepertuning View PostAlustavien muutaman kilometrin testiajolla entisiin kuolleentuneisiin jousiin/iskareihin verrattuna Tuntuma jämäköityi mukavasti, tosin pudotusta ei silmällä katsottuna tullut montaa senttiä. Uusien iskareiden kanssa tuntuu ihan mukavalta, ei ainakaan liian kova. Vasta etupää uutta. Takapää odottaa vielä uusia iskareita/yläpäitä
Tippuko keula enemmän kuin perä?
Itellä nyt tällähetkellä perä roikkuu alempana niin pitäis saada se vähän komeempaan balanssiin
Leave a comment:
-
Madalsin e28:sin käyttämällä e12 tolppia. Takaata tarvitsee vaihtaa alapään holkki tukivarteen sopivaksi epäkeskeiseksi. Etupää vaatiikin sitten jyrsintä ja kierteitystä pohjastaan koska kohdistin urat eivät sovi ja pulttijako ei ole sama.
Leave a comment:
-
Alustavien muutaman kilometrin testiajolla entisiin kuolleentuneisiin jousiin/iskareihin verrattuna Tuntuma jämäköityi mukavasti, tosin pudotusta ei silmällä katsottuna tullut montaa senttiä. Uusien iskareiden kanssa tuntuu ihan mukavalta, ei ainakaan liian kova. Vasta etupää uutta. Takapää odottaa vielä uusia iskareita/yläpäitäOriginally posted by sleepertuning View PostItse tilasin juuri viikonloppuna, toimitusaika 2viikkoa.
Kerrotaan lisää kun tavara saadaan auton alle
Leave a comment:
-
Mutta mites ois jos laittasitte vaan päivitystä E34:n osilla...esim takakynkät käy suoraan paikalleen...joilla saa levyt taakse... etutolpat käy suoraan..siihen vaan vaikka M5 jarrut niin rupeais alusta riittämään...
kallistuksenvakaajia en ole koskaan tuumaillu ovatko vaihtokelpoisia keskenään. Jos vaan olis käypäsiä niin niitäkin helpommin saatavilla kun esim 535 E28 osia...
Leave a comment:
Leave a comment: