mistä e28 alustasarja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bemu2000
    replied
    Originally posted by Joma View Post
    Ja väärällä hakusanalla, ihmekkös ei löytynyt ku rallyraceisstä. Mut noihin ois hyvä olla ne konin iskarit kuitenkin, jos jostai löytäis samasta paikasta ni ois avot.

Rallyracesta saat edullisesti Spaxin pumppuja siellä taisi olla noita kierreholkkejakin. konin etutolpat tuskin menee tuohon sinun budjettiin

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Ja väärällä hakusanalla, ihmekkös ei löytynyt ku rallyraceisstä. Mut noihin ois hyvä olla ne konin iskarit kuitenkin, jos jostai löytäis samasta paikasta ni ois avot.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Kyllä mä jenkeistä oon ennenkin tavaraa tilaillu, niin kyllä se on tiedossa.

Laita vaik jotai linkkiä ku itse en oo löytänyt?

vähän kun viitsii googlettaa...
    Last edited by bemu2000; 19-07-2011, 11:51.

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Kyllä mä jenkeistä oon ennenkin tavaraa tilaillu, niin kyllä se on tiedossa.

Laita vaik jotai linkkiä ku itse en oo löytänyt?

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Mm m, mailasin ja sain vastaukseksi että jousineen kaikkineen 300$, tähän mennessä mun lompakolle paras vaihtoehto. Pitää vielä tutkailla muita vaihtoehtoja, mut noi taitaa ainakain lähteä kohtapuoliin tilaukseen.

ai rahteineen suomeen? jos on rahteineen, niin sitten kun lasket päälle tullit ja alvit, niin hinta on kokolailla sama euroissa.

eikös noita coilover rakennussarjoja saa suomestakin samaan hintaan, ellei jopa halvemmalla?

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Mm m, mailasin ja sain vastaukseksi että jousineen kaikkineen 300$, tähän mennessä mun lompakolle paras vaihtoehto. Pitää vielä tutkailla muita vaihtoehtoja, mut noi taitaa ainakain lähteä kohtapuoliin tilaukseen.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Ku tossa ei tuu jousia mukana? Mut nyt ku rupesin miettimään että nehän on 3,5" tai jotain sinnepäin levysiä, nooh vähän väsyneenä selailtu....

joo ihan tavallisille coilover jousille ne on. jousineen ja rahteineen tulee äkkiä hintaa 300e

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Ku tossa ei tuu jousia mukana? Mut nyt ku rupesin miettimään että nehän on 3,5" tai jotain sinnepäin levysiä, nooh vähän väsyneenä selailtu....

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    http://store.nexternal.com/ireland/c...ront-p213.aspx

No johan löyty, noi vois tilata ja jotkut e30 madallusjouset ois halvalla tiedossa. Ja e34sen takacoilit pitäis mennä heittämällä, sentin vaan korkeemmat taitaa olla, mutta eiköhän niissä riitä kierrettä tarpeeksi.

E: sori tuplaposti

mitä teet tossa tapauksessa jollain E30 jousilla?

Leave a comment:

• Joma
    replied

No johan löyty, noi vois tilata ja jotkut e30 madallusjouset ois halvalla tiedossa. Ja e34sen takacoilit pitäis mennä heittämällä, sentin vaan korkeemmat taitaa olla, mutta eiköhän niissä riitä kierrettä tarpeeksi.

E: sori tuplaposti

Leave a comment:

• Joma
    replied
    Eii, vaan se siinä on että e34 on niin saatanasti halvempi, halvin sarja mitä e28siin saa ni on reilu 400$ GC:issa ja siihen vielä konin iskarit päälle sekä toimitukset....

Leave a comment:

• micke_
    replied
    Originally posted by Jhalmar View Post
    Mistähän niitä sitten mahtais saada? Ite löytäny vaan jonkun satsin mitä varten joutuis rälläköimään ja hitsailemaan alapään kiinnityksen kanssa.
    No onko se ny niin kova homma hitsailla vähän...

Leave a comment:

• aakoo
    replied
    Originally posted by Jhalmar View Post
    Mistähän niitä sitten mahtais saada? Ite löytäny vaan jonkun satsin mitä varten joutuis rälläköimään ja hitsailemaan alapään kiinnityksen kanssa.
    Ihan sama homma on E34:n kanssa.

Leave a comment:

• Jhalmar
    replied
    Originally posted by micke_ View Post
    Miksi ei e28 coilisarja? Muistaakseni takatolpat on vähän pidemmät tossa e34 sarjassa mutta kyllä niillä tonttiin saa.

Leave a comment:

• erkki
    replied
    Omaan täytys kanssa alustaa päivittää. Mikä coili sarja olis järkevän hintanen? Kokemuksia?

Leave a comment:

Working...
X