Niin, pistinpä tänne tällasen josko vaikka sais tuon prokkiksen käyntiin joskus
Näin ensialkuun tiedustelisin lähinnä että meneekö e28 M20b20 -84konehuoneeseen kivuttomasti tuommoinen uudemman mallinen M30 kone vaihdelaatikkoineen vai onko kiinnikkeet ihan eri paikassa, samalla pitäisi ilmeisesti kaivella jostain tehokkaamman M535 tai M5 mallin akselit-kö?
Mitäs tuosta e34:sta vois hyödyntää, siihen tulee keulalle ilmeisesti hieman 'taloudellisempi' mylly joten pitäisi iskarit ja hilut siirtää e28:iin. Käykö esim. perä, kardaani, vai käviskö tuon lootan perään suoraan E28:n kardaani..
Kyseinen auto tulisi harrasteauto-mallisena rekisteriin, tarkoitus olisi myöskin piristää sitä lisäämällä imupuolen ilmanpainetta jotenkin. Mahtaakohan siitä olla haittaa että kyseinen kone on vähäpäästöisestä autosta peräisin, eli tarviiko sen olla tulevaisuudessakin vähäpäästöinen. Vai onko tuo vain korikohtainen rajoitus? Ohjaustehostin, ilmastointi yms. ylimääräiset hifit olis tarkoitus poistaa ja alustan osat uusia rataosilla. Eli ratapäiville tuo lähinnä tulisi käyttöön ja sunnuntai cruisailuun.
Yksi vaihtoehto on tietty jättää rekisteröimättä mutta en tiedä miten nuo ratahommat menee, pitäis ilmeisesti jotain papereita kumminkin olla eli ei kai sinne millä tahansa pommilla voi mennä??
Noh, kyllähän nuo kysymykset selviää toki sittenkin kun ottaa apurungot molemmista irti ja vertailee vierekkäin. Sama varmaan moottorin ja vaihdelaatikon kohdalla. Ajattelin vaan jos jollain olis kokemusta niin ei ihan turhaan lähde sohimaan
Näin ensialkuun tiedustelisin lähinnä että meneekö e28 M20b20 -84konehuoneeseen kivuttomasti tuommoinen uudemman mallinen M30 kone vaihdelaatikkoineen vai onko kiinnikkeet ihan eri paikassa, samalla pitäisi ilmeisesti kaivella jostain tehokkaamman M535 tai M5 mallin akselit-kö?
Mitäs tuosta e34:sta vois hyödyntää, siihen tulee keulalle ilmeisesti hieman 'taloudellisempi' mylly joten pitäisi iskarit ja hilut siirtää e28:iin. Käykö esim. perä, kardaani, vai käviskö tuon lootan perään suoraan E28:n kardaani..
Kyseinen auto tulisi harrasteauto-mallisena rekisteriin, tarkoitus olisi myöskin piristää sitä lisäämällä imupuolen ilmanpainetta jotenkin. Mahtaakohan siitä olla haittaa että kyseinen kone on vähäpäästöisestä autosta peräisin, eli tarviiko sen olla tulevaisuudessakin vähäpäästöinen. Vai onko tuo vain korikohtainen rajoitus? Ohjaustehostin, ilmastointi yms. ylimääräiset hifit olis tarkoitus poistaa ja alustan osat uusia rataosilla. Eli ratapäiville tuo lähinnä tulisi käyttöön ja sunnuntai cruisailuun.
Yksi vaihtoehto on tietty jättää rekisteröimättä mutta en tiedä miten nuo ratahommat menee, pitäis ilmeisesti jotain papereita kumminkin olla eli ei kai sinne millä tahansa pommilla voi mennä??
Noh, kyllähän nuo kysymykset selviää toki sittenkin kun ottaa apurungot molemmista irti ja vertailee vierekkäin. Sama varmaan moottorin ja vaihdelaatikon kohdalla. Ajattelin vaan jos jollain olis kokemusta niin ei ihan turhaan lähde sohimaan
Comment