Originally posted by petrolhead
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
audin 4.2 v8 E28
Collapse
X
-
Originally posted by pmv View PostPakkoko ne turbot on siellä konehuoneessa olla?
http://images.paultan.org/uploads/20...in_turbo_7.jpgOriginally posted by petrolhead View PostToimii varmaan helvetin hienosti
E: Tuosta lisäjuttua http://www.dtmpower.net/forum/austra...bo-e60-m5.htmlLast edited by Carbonfiber; 03-02-2009, 17:29.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostLuulis toimivan ainakin tuon kuvan tapauksessa. Eikös kyseessä ole jonkun ihan kunnon pajan tekemä biturbo-versio E60 M5:sesta sarjatuotantoon?
E: Tuosta lisäjuttua http://www.dtmpower.net/forum/austra...bo-e60-m5.html
Originally posted by Bmw Master View PostEn tiedä. Joskus joku täällä suunnitteli e39 530i:n konetta e36:seen ja tyrmäys tuli. Esim. Vanosta ja imusarjan pituuksia säätelevää after market ecua voi olla haastavampi löytää.Last edited by petrolhead; 03-02-2009, 20:40.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Ei tuo Audin konekaan varmasti huono ole. Jos BMW:n valmistamia meinaa laittaa, kävisi M60 remmillä hyvin. Jos on mahdollista verrata M5, niin sitten b40. Luulisi M60 olevan vielä kohtuullinen homma laittaa.
Originally posted by petrolhead View PostKaikissa m62:issa ei ole Vanosta ainakaan muistaakseni.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostKaikissa m62:issa ei ole Vanosta ainakaan muistaakseni. Joku Hestec muistaakseni löytyi M3:n Vanokselle ainakin
Kyllähän noita vanoksen taitavia ECU:ja löytyy, tosin ei ihan 100e:lla..
Ja itse aiheeseen, siitä vaan tekemään, hienoahan se on että saa erilaisia vehkeitä ja isolla moottorillaTehtävissähän tuo on.
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostEi tosiaan ole. M62TU on tuplavanoksilla ja se tuli E39 faceliftin kieppeillä joskus '98 kieppeillä. Pientä mutua tosin..
Kyllähän noita vanoksen taitavia ECU:ja löytyy, tosin ei ihan 100e:lla..
Ja itse aiheeseen, siitä vaan tekemään, hienoahan se on että saa erilaisia vehkeitä ja isolla moottorillaTehtävissähän tuo on.
Comment
-
-
Niin näköjään taas lähti bemaripojilta isosti metsään... onneksi ei vielä ihan tolpassa olla
Kiitokset kovasti vastanneille, varsinkin teille joilla oli rakentavaa palautetta)
Audin kasi nyt on siis tulossa niillä näkymin mitä tuo bmw lähettelee vastausta siitä että miten saisi verrattu m5:een. Jos ei saa, haistakoon paskat, tehdään silti!Tarkoitus tosiaan on tehdä se mitä tässä halutaan, pitkään jo suunniteltu tupla-ahdettua v8:ia ja nyt tuli sitten se viiminen inspiksenkipinä. Remmi on ihan jees, muttaei sovi nyt tähän tarkotukseen.
Mitäs ecuun tulee, niin ei - ei ole tarkoitus jättää vakiota. Eivät taida kauheen hyvin reagoida kun revitään automaattilootat irti (mitkä suuressa osassa bmw:n v8 varmasti on...) jolloin ecu alkaa jo angstaamaan.
Mutta hienoa että saatiin pojat näinkin pitkä ja monipuolinen keskustelu käytännössä kysymyksestä "voiko e28 518:ia verrata e28 m5:een") Vain bemarikuskit pystyvät tähän!
Ja vielä suurempi kiitos nimimerkki Erichille, siinä on mies joka ymmärtää, että kaikessa ei pidä olla järkeä ja perkele hyvä niin! 5 vuoden päästä ku ajellaan vaan vety- ja sähköautoilla tulee varmasti kummasti ihmisille mieleen että miksi ei voinut tehdä haluamaansa silloin kun vielä pystyi, tiedä mimmoset lakipykälät tässä kohta taas päälle lätkästään...Last edited by e28classic; 12-02-2009, 04:38.
Comment
-
-
Jos M5 käy vertailumallina niin sittenhän M62 moottori menee E28:n. Tosin M5 taitaa akella olla "eri mallisarjaa".
Itsellänikin olisi ajatus piristää E28 518i sopivalla kasilla (väh. 4 litraa) jos homma laillisesti onnistuu, toki automaagilooda säilyttäen. Tekninen toteutus ei ole ongelma (ks sigu).
Comment
-
-
Ei onnistu ainakaan vielä 518 vertaamaan m5, koska aken mukaan ovat eri mallisarjaa. BMW:n kanta tekniikan vaihtoihin taitaa olla muutenkin aika kielteinen. Tosin kysyähän aina voi. Voithan itsekkin katsoa eroavaisuudet vaikka realoem:sta.
Kannattaa lukea tämä ajatuksella läpi ensin. Tietysti tällä ei ole mitään valiä jos ei tarvitse saada kilpiin.
IMO ihmettelen miksi juuri Audin kone. Onko sellainen jo nurkissa pölyttymässä? Kyllä BMW:ssä pitää olla BMW:n koneKulkuvälineet:
Etsintä käynnissä
ex BMW:t
e61 525i, e46 320Ci Cabriolet Msport Facelift, e32 735iA "USA -malli", e34 520 sedan, e34 525 tds touring, e30 325i Cabriolet "Msport1", e30 316,
ex muun merkkiset:
Toyota Avensis, Suzuki Bandit 1200, Toyota Corolla -98, Volkswagen Bora, Toyota Corolla -86, Honda VTR 1000 SP-1, Honda Fireblade 900rr SC28, Suzuki GSX-R 1186cc Turbo, Kawasaki ZX-10, Yamaha FZR 1000, Yamaha TT 350
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMahtaa tuo m62b35 asennus olla jo mahdottomuus? Eikös noissa uudemmissa ole jo moottorinohjaus yhtäpuuta auton kanssa, jolloin se juttelee keskenään luistoneston, absien, yms kanssa...
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostToimii varmaan helvetin hienosti
-92 928 GTS
-98 550 Maranello
Comment
-
-
Originally posted by Panu.K View PostIMO ihmettelen miksi juuri Audin kone. Onko sellainen jo nurkissa pölyttymässä? Kyllä BMW:ssä pitää olla BMW:n kone
Comment
-
Comment