elikkäs sellanen ongelma jatkuu että poljin painuu pohjaan auton käydessä?? Vaihdoin `sarjakuva pomminkin`tänään irrotin pääsylinterin mutta en saa purettua sitä..,eli pystyykö edes sinne katsomaan onko tiivisteet kunnossa?? vai pitääkö ostaa uusi sylinteri?? kaikki apu on tervetullutta kiitos
Announcement
Collapse
No announcement yet.
apuaa!! e28m535i jarrut!!
Collapse
X
-
Originally posted by hardox View Posttänään irrotin pääsylinterin mutta en saa purettua sitä..,eli pystyykö edes sinne katsomaan onko tiivisteet kunnossa?? vai pitääkö ostaa uusi sylinteri??
En nyt muista, mut varmaan siinä on joku lukkorengas, minkä irrottamalla pitäs saaha osat tulemaan ulos sieltä sylinteristä.e39 528iA Touring
e36 328i Cabriolet
-Official member of BTCF-Sauna team-
-KUOPION PUTKIMIEHET- team
-
-
m535i sylinteri
joo siinä on se lukkorengas,mutta irrotin sen ja yritin vetää tankoa pihalle niin ei tullu :O voisko olla jotenki niin kovasti hapettunu tai jtn ettei lähde ihan tosta vaan?? käyköhän tohon joku muu sylinteri esim e30 325i? kun toi maksaa kumminkin 250e uus ja ainakin e30 325 saa kunit vaihdettua
Comment
-
-
Originally posted by hardox View Postjoo siinä on se lukkorengas,mutta irrotin sen ja yritin vetää tankoa pihalle niin ei tullu :O voisko olla jotenki niin kovasti hapettunu tai jtn ettei lähde ihan tosta vaan??
CRC:tä ja vähä naputtelet sitä sylinteriä ym.
Edit: Toimiko sulla jarrut, vaikka poljin painu pohjaan?
Siis, et sai auton pysäytettyä, mut paikallaan ollessa meni pohjaan?
Ja auton ollessa sammutettuna poljin oli jämäkkä?
Itellä on projektissa tollasta oiretta ja muuallaki netissä oon törmänny kyseiseen ongelmaan.
Oon vaihtanu pommin ja pääsylinterin tiivisteet.
Seuraavaks pitää tutkailla tehostin ja vaihtaa siihen tiivisteet, ku joutaa.Last edited by HukkaPekka; 27-03-2009, 14:37.e39 528iA Touring
e36 328i Cabriolet
-Official member of BTCF-Sauna team-
-KUOPION PUTKIMIEHET- team
Comment
-
-
siis joo jarrut pelaa hyvin, ainoastaan käynnissä poljin painuu pohjaan.. nestettä ei katoa mihinkään,ilmaa ei ole... mutta yksi asia ihmetytti kun purin sylinterin pois niin siinä tehostimen ja sylinterin välissä ei ollut sitä tiivistettä mikä tuli uuden tiivistesarjan mukana :OLast edited by hardox; 28-03-2009, 15:12.
Comment
-
-
noniiin sain sylinterin kasaan ja tomimaan.. mutta samaa tekee uusilla kumeilla!! nyt rupeaa vaihtoehdot loppumaan :O auttakaa miestä mäessä missä vika voi olla enää.. jarrupommi vaihdettu jarrupääsylinterin kumit vaihdettu (sylinteri ei ollut syöpynyt sisältä) nestettä ei vuoda/katoa mihinkään... ideoita otetaan vastaan kiitos jo valmiiksiLast edited by hardox; 30-03-2009, 20:41.
Comment
-
Comment