Eli nyt olis hyvät neuvot kalliit!! Auto otsikon mukainen vm-86. Hiljaisessa vauhdissa esim kolmeakymppiä ajettaessa alkaa hirveä ees-taas rynkytys joka loppuu heti kytkintä painettaessa tai kiihdyttettäessä. Takakelkan puslat ja perän kannatinkumi juuri vaihdettu mutta ei mitään eroa ennen eikä jälkeen. Kardaanin ristikoissa ei tunnu olevan klappia mutta kardaania käännettäessä(ykkönen päällä) tuntuu pieni liike(kuuluuko olla?) vai olisko tukilaakeri vainaa, sekään tosin silminnähden ja kardaania heiluttaessa ei mikään rikkinäisen oloinen??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e28 518i kauhea ravistaminen!
Collapse
X
-
Joo no pitää se rättinivel tsekkaa Toi tuntuis et se tulis just voimansiirrost, mut sitte semmoinkii kävi mieles kun toi kone käy helvetin huonost tyhjäkäynnil useinmmiten kolmel pytyl, mut kaasua painettaessa ihan normaalist. Eli voisko se just väännön puutteen takia alkaa sen rytkytyksen ku ei kunnolla käy pienillä kiekoilla tommosessa hiljaisessa nopeudessa? Sytytys osat itseasias just vaihdettu mutta ei eroa... imuvuotoi vois lähtä etsimää kiitos kuitenkii neuvoista-Nyt e38 740iA
-ex: mm. 316i e30, 520 e34, paskatti 1.8T, e28 518i
----------------------------------------
KOTKA CONNECTION-KÖYHÄT KYYKKYYN
Comment
-
-
Noniin ei se ollu kuin näköjään imuvuotoa minkä takia ravisti Siihen paksuun haitariletkuun jesaria ympärille ja taas toimiii. Pitänee hake se uus koko letku ennen kun taas teipit irtoilee ja mietitään mikä on vikana:think Kiitos Neuvoista!!!!-Nyt e38 740iA
-ex: mm. 316i e30, 520 e34, paskatti 1.8T, e28 518i
----------------------------------------
KOTKA CONNECTION-KÖYHÄT KYYKKYYN
Comment
-
Comment