Announcement

Collapse
No announcement yet.

e28 L-jet ei käynnisty, bensapumppu huutaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Schutzstaffel
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2006
    • 345
    • Lounais-Suomi

    e28 L-jet ei käynnisty, bensapumppu huutaa

    Eli koneena m30b25 ja -84 ruiskuna L-Jet.

    Auto kävi hyvin seisonnan jälkeen, sitten hajosi bensaletku joka menee suutintukista imusarjaan eräälle venttiilille. Tämän vaihdoin, tosin pitempään letkuun.

    Nyt pumppu hurisee koko ajan kun kääntää avainta eikä sammu, samalla auto ei starttaa yhtään.

    Miten voi letkun vaihto vaikuttaa tämmöiseen ? Bensanpaineet oli ennen poissa letkun rikkouduttua ja hurisi, nyt sama hurina jatkuu vaikka bensaa ei häviä minnekään.

    Aloitan huomenna ainakin hakemalla lisää bensaa ja sitte jos sais katottua jotenkin bensanpaineet.

    Mitä muuta vois katsoa ?
    Monta 80-luvun autoa
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #2
    Siis eikö starttikaan pyöri?
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • Schutzstaffel
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2006
      • 345
      • Lounais-Suomi

      #3
      Ei tosiaan tuntuis että pyöris yhtään. Kerran naukais vähän, mutta tasan sen kerran. Ja tosiaan mihinkään sähköihin ei ole koskettu. Vois sanoa aika mystiseksi. Tietenkin heräte startille pitäis mitata myös.
      Monta 80-luvun autoa

      Comment

      • Schutzstaffel
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2006
        • 345
        • Lounais-Suomi

        #4
        Eli nyt on koitettu eri bensapumpun releellä, ei vaikutusta. ELi ei starttaa yhtään ja pumppu huutaa.

        Hyppylangalla yhdistin releen navat 30 ja 87b, pumppu ei käynyt virran ollessa kytkettynä.

        Vastaavasti yhdistettynä navat 30 ja 87 pumppu kävi koko ajan.

        Startista oli johto löysällä mutta ei inahdakaan. Mikään muu johto ei ole ollut irti kytkettynä.
        Monta 80-luvun autoa

        Comment

        • Schutzstaffel
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2006
          • 345
          • Lounais-Suomi

          #5
          Noniin apuvirtaa suoraan starttiin, ei mitään tapahtunut kipinöitä lukuunottamatta. Nyt irrotan sit imusarjan ja startin, tosin ei niitä irti saa. Yleismittaria ei nyt ole saatavilla joten putsaan startin kun sen joskus saa irti.
          Monta 80-luvun autoa

          Comment

          • Schutzstaffel
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2006
            • 345
            • Lounais-Suomi

            #6
            Noniin, vika selvitetty. Startti oli vissiin jumissa, nyt kun se on puhdistettu johtoineen auto käynnistyi heti. Syntyi kuitenkin uusi vika : Käy hetken sitten kuuluu jonkunlainen tärr tärr ääni ja sammuu heti. Uumoilisin että startissa joku osa ei mennyt ihan oikeaan kohtaan, se selviää huomenna. :think
            Monta 80-luvun autoa

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎