Eli koneena m30b25 ja -84 ruiskuna L-Jet.
Auto kävi hyvin seisonnan jälkeen, sitten hajosi bensaletku joka menee suutintukista imusarjaan eräälle venttiilille. Tämän vaihdoin, tosin pitempään letkuun.
Nyt pumppu hurisee koko ajan kun kääntää avainta eikä sammu, samalla auto ei starttaa yhtään.
Miten voi letkun vaihto vaikuttaa tämmöiseen ? Bensanpaineet oli ennen poissa letkun rikkouduttua ja hurisi, nyt sama hurina jatkuu vaikka bensaa ei häviä minnekään.
Aloitan huomenna ainakin hakemalla lisää bensaa ja sitte jos sais katottua jotenkin bensanpaineet.
Mitä muuta vois katsoa ?
Auto kävi hyvin seisonnan jälkeen, sitten hajosi bensaletku joka menee suutintukista imusarjaan eräälle venttiilille. Tämän vaihdoin, tosin pitempään letkuun.
Nyt pumppu hurisee koko ajan kun kääntää avainta eikä sammu, samalla auto ei starttaa yhtään.
Miten voi letkun vaihto vaikuttaa tämmöiseen ? Bensanpaineet oli ennen poissa letkun rikkouduttua ja hurisi, nyt sama hurina jatkuu vaikka bensaa ei häviä minnekään.
Aloitan huomenna ainakin hakemalla lisää bensaa ja sitte jos sais katottua jotenkin bensanpaineet.
Mitä muuta vois katsoa ?
Comment