Announcement

Collapse
No announcement yet.

E28 518 Kaasutin temppuilee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mla
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 81
    • Tampere

    #16
    Originally posted by jape3 View Post
    En löytänyt mistään säätöohjeita. Siis weberin.
    Täältä löytyy ohjeita, jos saksa ei tuota tuskaa...
    Ersatzteil-Handel, Solex , Zenith , Stromberg , Pierburg , Vergaser , Pumpen , Ersatztellisten , Vergaser-Beschreibungen , AGR-Ventile , Vakuumpumpen , Klappenstutzen ,Ventile , In-Line-Pumpen , Universal - Pumpe , Reparaturs&auml tze

    Noilla sain 315:sen käymään OK.

    Webereistä enemmän juttua täällä:

    Comment

    • jape3
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 78

      #17
      Saksa ei kyl taitu ja toiseta linkistä saa kyllä ostettua kaikkea, mutta ei säätöä
      Mut ihan liian rikkaalla se on. vähän aikaa joutokäynnillä ni röpöttää ihan saatanasti, pitää "tuulettaa" kasu pohjassa ettei tukehdu.
      Joko sopparuuvin säätö pielessä tai bensapinta liian korkealla. Pitänee ottaa koko kaasari kauniiseen kätöseen ja ihan ajan + oluen kanssa syventyä kikkareeseen

      Comment

      • jape3
        Bimmer Rookie
        • Jul 2006
        • 78

        #18
        Tänään ruoskin itseni bemun konehuoneeseen ja weberin sielun elämään.
        Bensan pinta oli liian korkealla. Siksi ei kestänyt tyhjäkäyntiä kauaa ja kuumana sammuttaessa kasteli. Taivuttelin kohon runkoa hieman niin että sulkee kohon ollessa vaaterissa.
        Seosruuvia sitten pyörittelin niin että kävi korvakuulolta nätisti tyhjää ja lopetin siihen. Hitto ku oli mukava liikennevaloissakin kököttää ku antoi vaan käydä tyhjää eikä tarvinnu pitää jalkaa kaasulla. Ja kuumanakin hörähtää tulille kaasuun koskematta

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎