Nyt ku pitäis saada auto myytyä, ni ilmenee vikaa.
Eli, tässä parin kuukaden aikana on alkanut jäämään kierrokset päälle, eli esim liikennevaloissa pari kuukautta sitten, jäi kierrokset 1000 ja joskus jäi jopa 1500, mutta sitten vähitellen kierrokset laski...
Ja nyt tänään päivällä jäi kierrokset 1600, painoin jarrun pohjaan, vaihde ykköselle ja vähitellen nostin kytkintä, että kierrokset laskisi...kierrokst laskivat, mutta heti kun nostin kytkimen ja laitoin vaihteen vapaalle, ni kierrokset pomppas takas 1600...ei siinä mitään, no tänään illalla, nyt vähän aikaa sitten jää kierrokset pokkana 2000, kävin huoltoasemalla ostamassa juotavaa, jätin auton siihen seisomaan ni kierrokset ne vaan huutaa 2000...![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Mikä vittu nyt vaivaa? Voiko olla joku anturi? Itse en oikein usko, että kaasuvaijeri..vai? Ennen se siis ei tehnyt tätä joka päivä, harvoin vain.
Edit: Niin ja nyt auto vetää itse itseänsä esim kolmos vaihteella, yleensähän jos vauhti hiljenee ni auto sammuu, mutta nyt ei...siis ihan sellanen tunne, ko joku painais kaasua. Ja sitäpaitsi, tää on niin vanha auto, että tässä ei ole mielestäni muuta elektroniikkaa, ku virtalukko, seki on lisävaruste.
Eli, tässä parin kuukaden aikana on alkanut jäämään kierrokset päälle, eli esim liikennevaloissa pari kuukautta sitten, jäi kierrokset 1000 ja joskus jäi jopa 1500, mutta sitten vähitellen kierrokset laski...
Ja nyt tänään päivällä jäi kierrokset 1600, painoin jarrun pohjaan, vaihde ykköselle ja vähitellen nostin kytkintä, että kierrokset laskisi...kierrokst laskivat, mutta heti kun nostin kytkimen ja laitoin vaihteen vapaalle, ni kierrokset pomppas takas 1600...ei siinä mitään, no tänään illalla, nyt vähän aikaa sitten jää kierrokset pokkana 2000, kävin huoltoasemalla ostamassa juotavaa, jätin auton siihen seisomaan ni kierrokset ne vaan huutaa 2000...
![Jep](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/jep.gif)
Mikä vittu nyt vaivaa? Voiko olla joku anturi? Itse en oikein usko, että kaasuvaijeri..vai? Ennen se siis ei tehnyt tätä joka päivä, harvoin vain.
Edit: Niin ja nyt auto vetää itse itseänsä esim kolmos vaihteella, yleensähän jos vauhti hiljenee ni auto sammuu, mutta nyt ei...siis ihan sellanen tunne, ko joku painais kaasua. Ja sitäpaitsi, tää on niin vanha auto, että tässä ei ole mielestäni muuta elektroniikkaa, ku virtalukko, seki on lisävaruste.
Comment