Elikkä autona on bmw e28 520i -86
Viat: Auto lähtee kylmänä käymään ja toimii hienosti noin 3km matkan, kunnes "lämpenee".
Tämän jälkeen ei tahdo pysyä käynnissä, kierrokset todella matalat ja kaasua painaessa tuntuu kuin auto kävisi 4-5 pytyllä ja kierroksia ei saa nostettua ylös. ja taas kun kone lämpenee enemmän niin ei lähde enään ees käymään. Ja bensapumppu päästää semmonen lurahduksen vain. ( kylmänä ja seisoneena pumppu sylkäsee kunnolla, ja auto lähtee käymään ja toimii hetken )
Tarkistettu: uudet tulpat,uudet johdot,uusi virranjakajan kansi, pyöriä uus, bensapumppu uus, venttiilit säädetty, uus puola, sytytyksen ohjain boksi uus, imuvuodot korjattu virranjakajasta ja kaikki mitkä päälle päin näkyvät, induktio tunnistin mitattu,arvo oli ok. Bensapumpun rele uus, sulake rasia tsekattu ja kunto hyvä.
Rupeaa loppumaan keinot kesken, olisiko jollain kokemusta tai neuvoja ongelmaan, kiitoksia.
Viat: Auto lähtee kylmänä käymään ja toimii hienosti noin 3km matkan, kunnes "lämpenee".
Tämän jälkeen ei tahdo pysyä käynnissä, kierrokset todella matalat ja kaasua painaessa tuntuu kuin auto kävisi 4-5 pytyllä ja kierroksia ei saa nostettua ylös. ja taas kun kone lämpenee enemmän niin ei lähde enään ees käymään. Ja bensapumppu päästää semmonen lurahduksen vain. ( kylmänä ja seisoneena pumppu sylkäsee kunnolla, ja auto lähtee käymään ja toimii hetken )
Tarkistettu: uudet tulpat,uudet johdot,uusi virranjakajan kansi, pyöriä uus, bensapumppu uus, venttiilit säädetty, uus puola, sytytyksen ohjain boksi uus, imuvuodot korjattu virranjakajasta ja kaikki mitkä päälle päin näkyvät, induktio tunnistin mitattu,arvo oli ok. Bensapumpun rele uus, sulake rasia tsekattu ja kunto hyvä.
Rupeaa loppumaan keinot kesken, olisiko jollain kokemusta tai neuvoja ongelmaan, kiitoksia.
Comment