E28 muutoskatsastus
Collapse
X
-
Paperit toimitettu ja niistähän selvisi että viimeses 520i mallissa aikalailla samat jarrut kun 535i. Edessä jopa 2mm isompi halkaisija. Tosin 3mm ohuempi levy, mutta kelpas. Tarkoitus tosin päivittää isommat jarrut jossain vaiheessa jostain e34 kopasta.
-
Originally posted by tero_v View Postno niin muuten olis muutoskatsastus ok. mutta ei ole 99 vuonna merkattu jarruja ollenkaan vaihdetuksi otteeseen, kun muutettu 520i 535i:ksi joten täytyy nyt sitten tulostella jarrulappuja. onneksi ei ABSeista edelleenkään puhunut mitään mitään.
Leave a comment:
-
Originally posted by rgaweer View PostEikös se ole jo mallisarjan tehokkain, jolloin jos se on jo saatu katsastettua 535i:ksi niin en nää ongelmaa hyrrälle. Ellei ole joku kyynaama katsastusmies joka vaatisi niitä jo 35:ksi muutoskatsastaessakin.
Leave a comment:
-
nii eihän ne kaipaa varmaan ku dyno lapun. muutenkin voi olla ettei mennä sinne tiukimmalle katsastus sedälle
Leave a comment:
-
Originally posted by tero_v View Postmites ku mulla on toi alkujaan 520i -87 ja muutoskatsastettu 535i ja siinä ei ole abs:siä ja nyt kun se turbotetaan, niin puuttuuko ne vielä noihin abseihin?
Leave a comment:
-
mites ku mulla on toi alkujaan 520i -87 ja muutoskatsastettu 535i ja siinä ei ole abs:siä ja nyt kun se turbotetaan, niin puuttuuko ne vielä noihin abseihin?
Leave a comment:
-
Originally posted by jomppala View Postkertokaas viisaammat että olisko vuoden -88 käyttöön otettuun 520i mahdotonta leimata tuota bmw 3.0l v8 konetta ?
Katot vaan jarrukamat yms 535:n mukaan ja lapioit myllyn keulalle, niin hyvä tulee. Osien eroavaisuuksia voi tutkia esim: http://www.realoem.com/bmw/select.do
Leave a comment:
-
V8
kertokaas viisaammat että olisko vuoden -88 käyttöön otettuun 520i mahdotonta leimata tuota bmw 3.0l v8 konetta ?
Leave a comment:
-
Niino totta.. Kahtoo mitä tuoho kehittelee sitte kuha budjetti sallii
Leave a comment:
-
No eipä siinä mitään suurta tehonlisäystä ole odotettavissa. m20 painaa enemmän ja soppaa menee ihan eri tavalla. Äänet on tosin mukavemmat. Pikku viri siihen m10:iin niin saat sitä lisätehoa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Syntinen View PostHerätetääs vanhaa "henkiin" vähä laimella kyssärillä..
Onko miten paha homma 518i e28 vuosmallia 1987 muutoskatsastaa 2litraselle tekniikalle? Kaverin kanssa pohdittiin että jarrut ja alusta vois olla samanlaiset yks kasissa ja kakslitrasessa?
Ihan oikein päätelty, en kyllä ymmärrä tosin että ketä haluaa m20pin
Leave a comment:
-
Herätetääs vanhaa "henkiin" vähä laimella kyssärillä..
Onko miten paha homma 518i e28 vuosmallia 1987 muutoskatsastaa 2litraselle tekniikalle? Kaverin kanssa pohdittiin että jarrut ja alusta vois olla samanlaiset yks kasissa ja kakslitrasessa?
Leave a comment:
-
Jollaki on ihan Motoneti varaosanumeroillaki menny läpi, ainakin kun jarrut muutettu
Leave a comment:
Leave a comment: