E28 muutoskatsastus

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tero_v
    replied
    Paperit toimitettu ja niistähän selvisi että viimeses 520i mallissa aikalailla samat jarrut kun 535i. Edessä jopa 2mm isompi halkaisija. Tosin 3mm ohuempi levy, mutta kelpas. Tarkoitus tosin päivittää isommat jarrut jossain vaiheessa jostain e34 kopasta.

    Leave a comment:


  • Lördagskorv
    replied
    Originally posted by tero_v View Post
    no niin muuten olis muutoskatsastus ok. mutta ei ole 99 vuonna merkattu jarruja ollenkaan vaihdetuksi otteeseen, kun muutettu 520i 535i:ksi joten täytyy nyt sitten tulostella jarrulappuja. onneksi ei ABSeista edelleenkään puhunut mitään mitään.
    Nonih, mutta askeleen lähempänä taas maalia

    Leave a comment:


  • tero_v
    replied
    Originally posted by rgaweer View Post
    Eikös se ole jo mallisarjan tehokkain, jolloin jos se on jo saatu katsastettua 535i:ksi niin en nää ongelmaa hyrrälle. Ellei ole joku kyynaama katsastusmies joka vaatisi niitä jo 35:ksi muutoskatsastaessakin.
    no niin muuten olis muutoskatsastus ok. mutta ei ole 99 vuonna merkattu jarruja ollenkaan vaihdetuksi otteeseen, kun muutettu 520i 535i:ksi joten täytyy nyt sitten tulostella jarrulappuja. onneksi ei ABSeista edelleenkään puhunut mitään mitään.

    Leave a comment:


  • tero_v
    replied
    nii eihän ne kaipaa varmaan ku dyno lapun. muutenkin voi olla ettei mennä sinne tiukimmalle katsastus sedälle

    Leave a comment:


  • rgaweer
    replied
    Originally posted by tero_v View Post
    mites ku mulla on toi alkujaan 520i -87 ja muutoskatsastettu 535i ja siinä ei ole abs:siä ja nyt kun se turbotetaan, niin puuttuuko ne vielä noihin abseihin?
    Eikös se ole jo mallisarjan tehokkain, jolloin jos se on jo saatu katsastettua 535i:ksi niin en nää ongelmaa hyrrälle. Ellei ole joku kyynaama katsastusmies joka vaatisi niitä jo 35:ksi muutoskatsastaessakin.

    Leave a comment:


  • tero_v
    replied
    mites ku mulla on toi alkujaan 520i -87 ja muutoskatsastettu 535i ja siinä ei ole abs:siä ja nyt kun se turbotetaan, niin puuttuuko ne vielä noihin abseihin?

    Leave a comment:


  • Haatainen
    replied
    Originally posted by jomppala View Post
    kertokaas viisaammat että olisko vuoden -88 käyttöön otettuun 520i mahdotonta leimata tuota bmw 3.0l v8 konetta ?
    Ei ole.

    Katot vaan jarrukamat yms 535:n mukaan ja lapioit myllyn keulalle, niin hyvä tulee. Osien eroavaisuuksia voi tutkia esim: http://www.realoem.com/bmw/select.do

    Leave a comment:


  • jomppala
    replied
    V8

    kertokaas viisaammat että olisko vuoden -88 käyttöön otettuun 520i mahdotonta leimata tuota bmw 3.0l v8 konetta ?

    Leave a comment:


  • Syntinen
    replied
    Niino totta.. Kahtoo mitä tuoho kehittelee sitte kuha budjetti sallii

    Leave a comment:


  • Madfexx
    replied
    Originally posted by Syntinen View Post
    6koneen perässä olen ja ehkä pienen tehon lisäyksen muodossa kun olisi tarjolla kakslitrane kone.
    Itselläni on sekä 518i että 520i, enkä kyllä vaihtaisi tuota kuutoskonetta M10:n tilalle.

    Leave a comment:


  • peeämwee
    replied
    No eipä siinä mitään suurta tehonlisäystä ole odotettavissa. m20 painaa enemmän ja soppaa menee ihan eri tavalla. Äänet on tosin mukavemmat. Pikku viri siihen m10:iin niin saat sitä lisätehoa.

    Leave a comment:


  • Syntinen
    replied
    Originally posted by Joma View Post
    Ihan oikein päätelty, en kyllä ymmärrä tosin että ketä haluaa m20pin
    6koneen perässä olen ja ehkä pienen tehon lisäyksen muodossa kun olisi tarjolla kakslitrane kone.

    Leave a comment:


  • Joma
    replied
    Originally posted by Syntinen View Post
    Herätetääs vanhaa "henkiin" vähä laimella kyssärillä..

    Onko miten paha homma 518i e28 vuosmallia 1987 muutoskatsastaa 2litraselle tekniikalle? Kaverin kanssa pohdittiin että jarrut ja alusta vois olla samanlaiset yks kasissa ja kakslitrasessa?

    Ihan oikein päätelty, en kyllä ymmärrä tosin että ketä haluaa m20pin

    Leave a comment:


  • Syntinen
    replied
    Herätetääs vanhaa "henkiin" vähä laimella kyssärillä..

    Onko miten paha homma 518i e28 vuosmallia 1987 muutoskatsastaa 2litraselle tekniikalle? Kaverin kanssa pohdittiin että jarrut ja alusta vois olla samanlaiset yks kasissa ja kakslitrasessa?

    Leave a comment:


  • leksii
    replied
    Jollaki on ihan Motoneti varaosanumeroillaki menny läpi, ainakin kun jarrut muutettu

    Leave a comment:

Working...
X