Hyvä otsikko varmaan hankkis tällekin topikille lisää lukijoita. Kyseessä on kai kummastakin korimallista kumminkin M30-moottoriset mallit vai onko E34 24-venttiilisellä pannulla?
Ei kait e34 535:ta ole 24v koneella vaan joko m30 kutonen tai sit uudemmissa 530 ja 540 on 32v kasi
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Tuota miksi se ei kävisi? Molemmissa "sama" kone eikä pakosarjan kiinnityksessä pitäisi olla eroja. Ainoastaan pakosarjan (pinna)pultit voi olla erilaiset, mutta liekö nekään?
Kunhan vain saa ne katit siihen pakosarjaan sovitettua. Toki saattaa olla eroja siinä, kuinka nopeasti katti saavuttaa toimintalämpötilansa. Mutta olisko siinä mitään muuta kummaa?
Paska, puusilmähän minä olen. Enpä huomannutkaan että eri korimalleista oli kyse (E28 versus E34).
Ainoa tapa taitaa siis olla vain kokeileminen. Vanha irti ja peltistä tilalle... jos mahtuu. Ja jos ei mahdu, niin ihmetellä miksi ja pystyykö modifioimaan että mahtuu. Tuskin suoraa vastausta saat.
Lähtisin väittämään että M30-koneisen E28:n peltisarja sopii joko suoraan tai hyvin vähin muutoksin E34:ään. Ainakaan E34 M5 ja Bavarian Autosportin E28 peltisarjoja verratessa ei sattunut silmään mitään sellaista, mikä olisi estänyt. E28 on kumminkin ahtaampi kuin E34 tuolta konehuoneen puolelta.
Comment