Tullut vissiin liikaa selailtua foorumin E28 projekteja, kun alkaa kuume-houreilua ilmenemään
-Onko 518 rumpujarrullisessa taka-akselissa tukivarsissa paikat levyjarrujen satuloille ja mulle rensselaille, vai pitääkö "kynkät" vaihtaa, jos haluaa levyt taakse?
-Miten tuon M10:n lohkon kanssa oli.. Missä vuosimalleissa/valuissa oli paksuseinämäisempi?
-Kuinka ison kasan paskaa haukkaa, jos auto on kaasaripeli, kun tarkoituksena on asentaa Mega squirt ? Löytyykö lohkosta/kannesta tarvittavien anturien asennuspaikat, triggeri, lämmöt, jne??
-Sopiiko tosiaan E34 alustan osat? Esim etutolpat?
-Tarvitseeko tuon vastata mallisarjan tehokkainta, eli M535:tä, jos 518:n
turbottaa? Pitääkö olla ABS:t?
Kiitos ja anteeks!
-Onko 518 rumpujarrullisessa taka-akselissa tukivarsissa paikat levyjarrujen satuloille ja mulle rensselaille, vai pitääkö "kynkät" vaihtaa, jos haluaa levyt taakse?
-Miten tuon M10:n lohkon kanssa oli.. Missä vuosimalleissa/valuissa oli paksuseinämäisempi?
-Kuinka ison kasan paskaa haukkaa, jos auto on kaasaripeli, kun tarkoituksena on asentaa Mega squirt ? Löytyykö lohkosta/kannesta tarvittavien anturien asennuspaikat, triggeri, lämmöt, jne??
-Sopiiko tosiaan E34 alustan osat? Esim etutolpat?
-Tarvitseeko tuon vastata mallisarjan tehokkainta, eli M535:tä, jos 518:n
turbottaa? Pitääkö olla ABS:t?
Kiitos ja anteeks!
Comment