eli siinä kysymys tulikin, meneekö vai eikö mene ku pitäis typ210 murikka ja m5 34 perä heittää kiinni mut murikalllehan pitää hitsaa kaikkee kivaa =)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 takakelkka e28 will it fit ??
Collapse
X
-
Originally posted by makethecake View Postanyone !`?
Tällä keinoin kuitenkin saat katulaillisen pelin hitsaamattomilla akselirakenteillaAlla:
E61 530i(a) -09 perheauto myös invalidille
E24 635Csi -84 Polaris metallic
Ennenkin on ollut autoja
Comment
-
-
Mites kuinkas vaikea sovittaa e32/34 typ 210 kehto
E28sin jatkeeksi. :think
Itellä kun räjähtäny jo yksi 188 perä, vakio m30b28 mosan kanssa.
Nyt ois suunnitelmissa tai oon vaihtamassa 3,4l konetta.
Niin mites tuo perän "pidikkeen" vaihto?
Kellään kokemusta, ainakin e30 vaihto onnistuu?E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
No hitsaamistahan se vaatii.
Huomion arvoista:
Raideväli on suurempi e34, vielä suurempi e32.
Etukiinnitys on levempi.
Etukiinnitys on e34 akselipalkissa tyyliin palkin päissä ja e28 tyyliin palkin takana, eli puslat ovat lähempänä pyörää e28 autossa.
Takakiinnitys ei luultavasti käy suoraan eli kaikkea kun muuttaa niin se sopii.
Ja e28 typ 210 on kiinnitykseltään yhteneväinen e28 typ 188:n kanssa, eli sellaisen murikan jos löytää niin käy suoraan.
Tukivarret ovvat hyvin samankaltaiset e28/e34/e32 eli mitään merkittävää teknistä hyötyä akselin vaihdosta ei saa, osia on vain paljon paremmin tarjolla.
Esim. e34 m5 laakeroidut tukivarret isoine jarruineen käyvät e28 takapalkkiin jos se vain on niin droplinkeillä varustettu versio, vetoakselit tietysti sitten pitää olla autoon soveliaat eli oikean mittaiset ja soveltuvalla jaolla.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Joma View PostTarkoitin siis että e28 akselistot, mutta siihen hitsaa e34 "kehto" vai mikälie.
Isoja vetareitahan mulla lojuu jo.
Mutta tosiaan muuta iloahan siitä ei saa kuin että murikoita löytyy helpommin.Olli.
Comment
-
-
Onko ideana saada se 210 perä kestävyyden takia vai miksi? Pitäisi 188 peränkin kestää aika hyvin kun niitä on e34 535:ssakin ollut ihan tehtaalta tullessa. Jos tehotavoitteet kuitenkin on niin hurjat, että meinaatte ettei se 188 perä kestä niin yksi vaihtoehto voisi olla sen 188 perän kiristys jos ei 210 löydy e28:iin. Tässä meidän kylällä on kestänyt hyvin tämän kesän kiristetty 188 perä 550 heppasessa autossa (e30).
Vaikkakin kyllä kaikki rikki saa kun oikein yrittääLast edited by pope; 03-10-2012, 20:36.e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
Comment
-
-
No pope aika tyhjentävästi vastasikin,todettakoon että 168 perillä on ajeltu stripillä ja moottoritehot 350-400hv luokkaa.
Lukko auttaa kummasti,hitsattu ei kestä.
Sierra-miehethän sovittelevat noita 188-periä cossuihin,vastaavahan siellä on vakionakin,mutta lukon puolesta hankalampi.
Eikös sitä voisi corveten perää sovitella,kun kerran sovittelemaan rupeaa?Ford 4500 :think Nuffield
Volvo 264 GLE,Toyota BJ40x3,Toyota BJ45(avolava),Toyota HJ60, E24 635CSi
Kawasaki ZX-12R Borat
Comment
-
-
Vissiin turha taas kysyä neuvoja, kun ei kemppiperällä saa ajaa.
Jos auton ainoa idea on mennä poikittain niin ei noista bemarin orkkis lukoista nyt oikeen mihinkään ole. Ellei niihin ole laitettu se 1000e.
Ihan eri vetää kemppiperällä poikittain kun jollain kitkalukolla.
ja kyllä sen typ 210 luulis kestävän enemmän kuin 188, mut ehkä pitää nyt sitten vaa ite koittaa soveltaa ja kattoo mitä tulee.
On se kumma, pitää vissiin nykyään kaikki ihmetellä tuolta ppfän puolelta.E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
VW LT50 Huoltoajoneuvo
HD lapio jätskikruiseri
Comment
-
-
Mulla on spooli e28:ssa, sovitettuna M635:sen murikkaan, välitys 3.91:1. Tekijästä ei tietoa mutta terästä se on. Aika perseestä se normiliikenteessä oli, viime kesän (tai no, ny voi jo sanoa että toissa kesän) ajelut tuli sillä hoidettua. Pysty kyllä ajamaan mutta vittumaista pompottamista se parkkipaikalla ja risteyksissä siististi ajaessa oli. Mutkatiellä tosi hyvän tuntuinen, käänty sinne minne piti eikä se perse mitenkään yllättäen irronnut, kaasua painamalla kyllä si läks. Mutta eipä kyl lukko luistanu
. Ny kun tulee tuo 286 loota niin täytyy laittaa harvempi perä, hyllystä löytyvä kitkalukollinen 3.07 tai si hommata 2.93.
Talven aikana olisi ajatuksena värkätä tuohon perus e28 taka-akselistoon vähä parempi se takapään tuenta. Jos tekis uuden takakannen murikkaan kunnollisilla "mikkihiiren korvilla" ja hitsailis koriin kunnon kannakkeen niille. Ja sitten vähä kaariputkea sikin sokin sinne tänne
Comment
-
Comment