Kohde auto e28 520i m20b20 l-jetti vm:85.
Ongelma: auton oltua useamman tunnin käyttämättä joutuu ensimmäisellä starttauksella sahaamaan pitkään ennen kuin edes hörähtää. Toisella starttauksella jo lupaa sekä mahdollisesti saa käymään, jonka jälkeen käy normaalisti. Kaasua pumppaamalla lähtee paremmin käymään kuin ilman. Ilman lämpötilalla ei vaikutusta asiaan olkoot plus 10 tai -15 astetta pakkasta. Lämpimällä koneella lähtee aina ongelmitta käymään.
vianhakua ollut seuraavasti:
-uusi lämpötila-anturi (ruisku)
-uusi polttoainepumppu ja takaiskuventtiili (paineet pysyy linjoissa)
-uudet tulpat
-uusi polttoainesuodatin
-suuttimet ollut pesussa ja testissä pitivät ja suihkut olivat hyvät
Vinkkejä saa laittaa tulemaan. Joka kerralla kun autoa olen tarvinnut olen sen myös saanut matkaan, mutta ketuttaa aina seisottamisen jälkeen sahaaminen.
Voisiko mahdollisesti http://bmwfans.info/parts/catalog/E2...ng_upper_part/
osanumero 11. olla vaikutusta asiaan?
Ongelma: auton oltua useamman tunnin käyttämättä joutuu ensimmäisellä starttauksella sahaamaan pitkään ennen kuin edes hörähtää. Toisella starttauksella jo lupaa sekä mahdollisesti saa käymään, jonka jälkeen käy normaalisti. Kaasua pumppaamalla lähtee paremmin käymään kuin ilman. Ilman lämpötilalla ei vaikutusta asiaan olkoot plus 10 tai -15 astetta pakkasta. Lämpimällä koneella lähtee aina ongelmitta käymään.
vianhakua ollut seuraavasti:
-uusi lämpötila-anturi (ruisku)
-uusi polttoainepumppu ja takaiskuventtiili (paineet pysyy linjoissa)
-uudet tulpat
-uusi polttoainesuodatin
-suuttimet ollut pesussa ja testissä pitivät ja suihkut olivat hyvät
Vinkkejä saa laittaa tulemaan. Joka kerralla kun autoa olen tarvinnut olen sen myös saanut matkaan, mutta ketuttaa aina seisottamisen jälkeen sahaaminen.
Voisiko mahdollisesti http://bmwfans.info/parts/catalog/E2...ng_upper_part/
osanumero 11. olla vaikutusta asiaan?
Comment