Announcement

Collapse
No announcement yet.

Perän kannatinkumiko? 535

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vicmackey
    Bimmer Rookie
    • Aug 2013
    • 78
    • Finland

    Perän kannatinkumiko? 535

    Eli joo, tuli otettua vähän vauhdikkaampi lähtö maantielle tuossa yksi päivä ja tämän seurauksena alkoi sitten helvetinmoinen tömpsähtely jostain takaa kaasua painaessa sekä nostaessa. Pari puslaa on takaa ollut jo pidemmän aikaa väljänä sekä toi kumi on ilmeisesti hieman huonossa hapessa. Ei ole revennyt mitään irti korista. Mikä mahtais yleisin syy olla moiselle vialle? Tietää sitten paljon sitä kukkaroa saa taas repiä auki tämän bimmerin takia, aattelin nyt ensmäisenä nuo puslat sekä tuon kumin uusia mutta mitä muita osia sieltä vois olla mennyt?

    Joo ja vähän aiheesta lipsuen, kellään mitään hajua mistä tuollainen korviasärkevä keskuslukitus ääni johtuu? Kuuluu ulospäin vähän liiankin hyvin ovet lukitessa sekä avatessa ja alkoi heti kun ilmat lämpeni.
    Last edited by vicmackey; 20-05-2014, 01:38.
  • Zetz
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 3233
    • Joensuu

    #2
    Originally posted by vicmackey View Post
    Eli joo, tuli otettua vähän vauhdikkaampi lähtö maantielle tuossa yksi päivä ja tämän seurauksena alkoi sitten helvetinmoinen tömpsähtely jostain takaa kaasua painaessa sekä nostaessa. Pari puslaa on takaa ollut jo pidemmän aikaa väljänä sekä toi kumi on ilmeisesti hieman huonossa hapessa. Ei ole revennyt mitään irti korista. Mikä mahtais yleisin syy olla moiselle vialle? Tietää sitten paljon sitä kukkaroa saa taas repiä auki tämän bimmerin takia, aattelin nyt ensmäisenä nuo puslat sekä tuon kumin uusia mutta mitä muita osia sieltä vois olla mennyt?

    Joo ja vähän aiheesta lipsuen, kellään mitään hajua mistä tuollainen korviasärkevä keskuslukitus ääni johtuu? Kuuluu ulospäin vähän liiankin hyvin ovet lukitessa sekä avatessa ja alkoi heti kun ilmat lämpeni.
    perän etupään kannatinkumi jos sökö niin kolahtelee aika herkästä kun kaasua painaa, pahimmassa tapauksessa pultti mennyt poikki niinkuin itsellä kävi
    puh/txt/whatsapp: 0452673541
    näillä mennään talvella:
    e39 523ia arctic silver
    e87 116i Japanrot
    ja näillä kesällä:
    e30 328i *Rot m50b28

    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
    ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

    Comment

    • Vee-eit
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2004
      • 709
      • Turku

      #3
      Kardaanin kannatinlaakerin kumi rikki.
      Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

      Comment

      • vicmackey
        Bimmer Rookie
        • Aug 2013
        • 78
        • Finland

        #4
        Lisätään nyt vielä, samaan aikaan alkoi jokin rahina jostain oikean takarenkaan puolelta kun antaa auton lipua. Kuuluu siis aina kun ei paina kaasua, ääni häviää pienestäkin kaasun hipaisusta.

        Tuota pamahtelua nyt kun on enemmän tutkinut, niin kaasua "ränkläämällä" saa auton siis pamahtelemaan aika ikävän oloisesti. Pamahtelee myös paikalleen jarruttaessa aika lailla. Pitää alkaa noita kumeja vaihtelemaan.

        Comment

        • vicmackey
          Bimmer Rookie
          • Aug 2013
          • 78
          • Finland

          #5
          Originally posted by Vee-eit View Post
          Kardaanin kannatinlaakerin kumi rikki.
          Oliko tämä osa siis kardaanin kuminivel?

          Comment

          • Vee-eit
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2004
            • 709
            • Turku

            #6
            Ei.

            Osa 6. Täytyy mennä auton alle että näkee.
            Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

            Comment

            • vicmackey
              Bimmer Rookie
              • Aug 2013
              • 78
              • Finland

              #7
              Vika löytyi sittenkin niin pienestä asiasta kuin puuttuvasta pultista perässä. Näemmä taas räkäissyt bemu yhden ulos.

              Nyt on pieni hotfix pultti paikallaan joka varmaan pysyy siellä max. viikon ja siihen mennessä pitäisi oikeanlainen pultti löytää jostain. Taitaa olla englanninkielinen nimi tuolle osalle jokin "mount support" tsjp perässä ja siitä uupuis pultti. typ 210 m5 perä jos sillä jotain merkitystä on.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎