Moi.
Enimmäistä viestiä tälle foorumille
Olen tässä kevään raottaessa helmaansa vaihtamassa nykyistä ajokkiani, Subaru Legacy 200, e34 koriseen M5:en. Bemu kuume alkoi nousta kun hommattiin emännälle syksyllä kortin saatuaan tollanen e34 518i moposport Subarussa pidän sen Race henkisyydestä ja nelivetoisuudesta, lähtee kuin nuoli, kelistä riippumatta. Kuitenkin näin pääosin kehä kolmosen sisäpuolella liikkuvana koen nelivedon usein "turhaksi" . Bemarissa viehättää auton mukavuus ja tilat . Tehoa saa olla joten m5 tuntuisi oikein passelilta.
Mitä heikkouksia / tyyppivikoja / erityisiä tarkistuksen kohteita kyseisessä kulkineessa on ? Sellaisia jotka kannattaa katsoa ennenkuin kirjoittaa nimensä kauppasopimukseen. Mikä/mitä konemalleja noissa on ? Onko kovin erikoisia huollon kohteita ? Itselläni pysyy jakari kädessä ja olen tähän saakka eri autoineni pärjännyt ilman merkkiliikkeen mekaanikkoja.
Kiitokset kaikille etukäteen, muistakin kuin "käytä hakua" vastauksista
Enimmäistä viestiä tälle foorumille
Olen tässä kevään raottaessa helmaansa vaihtamassa nykyistä ajokkiani, Subaru Legacy 200, e34 koriseen M5:en. Bemu kuume alkoi nousta kun hommattiin emännälle syksyllä kortin saatuaan tollanen e34 518i moposport Subarussa pidän sen Race henkisyydestä ja nelivetoisuudesta, lähtee kuin nuoli, kelistä riippumatta. Kuitenkin näin pääosin kehä kolmosen sisäpuolella liikkuvana koen nelivedon usein "turhaksi" . Bemarissa viehättää auton mukavuus ja tilat . Tehoa saa olla joten m5 tuntuisi oikein passelilta.
Mitä heikkouksia / tyyppivikoja / erityisiä tarkistuksen kohteita kyseisessä kulkineessa on ? Sellaisia jotka kannattaa katsoa ennenkuin kirjoittaa nimensä kauppasopimukseen. Mikä/mitä konemalleja noissa on ? Onko kovin erikoisia huollon kohteita ? Itselläni pysyy jakari kädessä ja olen tähän saakka eri autoineni pärjännyt ilman merkkiliikkeen mekaanikkoja.
Kiitokset kaikille etukäteen, muistakin kuin "käytä hakua" vastauksista
Comment