Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 535i ongelmaa laatikon kanssa!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AlluAnttonen_97
    Newbiemmer
    • Oct 2014
    • 3
    • Pornainen, Suomi

    BMW 535i ongelmaa laatikon kanssa!

    Eli siis meikäläisen e34 535i vuosmallia 1990 laatikko tuppaa luistahtamaan!


    Vaihteet vaihtuu nätisti 1-3 asti mutta neloselle kun vaihtaa niin nostaa hiukkasen kierroksia ennenkuin kytkee nelosen päälle? Mistähän maahtaa johtua? Ei tee sitä aina mutta välillä tekee. Kovissa kiihdytyksissä ei ilmene mutta pintakaasulla kun kiihdyttää niin 3lta 4selle vaihtaessa nostaa kierroksia ja veto häviää sekunniksi ja sitten kytkee nelosen päälle.. Apua kaivataan!
  • Fanatic21
    Bimmer Rookie
    • Jun 2014
    • 131
    • P-karjala

    #2
    Oletko tarkistanut millaista öljyä koota sisältää, vai onko siellä ollenkaan sitä. Oletko varma palauttaako kytkin samantien? Ettei vika välttämättä olekkaan vaihteistossa
    E34 M50b25 turbo

    Ex: E34 525i vm91


    Joensuu Connection

    Comment

    • Muurahainen
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 9194
      • Nurmijärvi

      #3
      Automaatti ilmeisesti. Tarkista ensin tosiaan öljyjen taso.

      Comment

      • AlluAnttonen_97
        Newbiemmer
        • Oct 2014
        • 3
        • Pornainen, Suomi

        #4
        Juu täytyy tosiaan tsiigailla hitusen enemmän ja perushuoltaa laatikko. Eli vaihtaa öljyt ja nuo. Kiitos asiallisista vastauksista

        Comment

        • Fanatic21
          Bimmer Rookie
          • Jun 2014
          • 131
          • P-karjala

          #5
          Hyvä. Automaatti jos on, niin tuo ZF:ffän aski ei oikeen pelitä vähillä öljyillä hyvin, kun ne loppuvat kokonaan menee loota jumiin.
          E34 M50b25 turbo

          Ex: E34 525i vm91


          Joensuu Connection

          Comment

          • mla
            Bimmer Rookie
            • Jul 2006
            • 83
            • Tampere

            #6
            Originally posted by Fanatic21 View Post
            Hyvä. Automaatti jos on, niin tuo ZF:ffän aski ei oikeen pelitä vähillä öljyillä hyvin, kun ne loppuvat kokonaan menee loota jumiin.
            Öljyjä vaihtaessa tietty suodatin uusiksi, ja oikean mallinen. Noissa laatikoissa on ainakin kahden mallista suodatinta: imuputki pohjassa ja imuaukko kyljessä. Muistaakseni imuputkella varustettu kuuluu EH laatikkoon, osaako joku tarkentaa?

            Tuo imuaukollinen versio menee vissiin kumpaankin, mutta saattaa haukkoa ilmaa (EH laatikossa?). Ei siis välttämättä kannata luottaa siihen että siellä on oikea suodatin paikoillaan.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎