- uusi lauhdutin
- uusi kuivain
- uudet tiivisteet
- kompura / jalka / putket on kiinni
- sähköflekti lauhduttimelle
enää tarvisi ilmastointi kompuralle hihnakiristimen / hihna
kompura oli toimiva annoin suoraa virtaa sille ihan muutaman sekunnin
ac nappiin syttyy valo.
minkä takia lauhduttimella pitää olla flekti, että se viilentää eli jos ei ole niin kapiiniin ei kylmää tule ?
Tuo tosin ei hirveän hyvin vielä kerro toimiiko kompura mutta sen näet kun saat kiristimen ja hihnan.
Lauhduttimessa on flekti ihan sen takia että se lämpenee aika tehokkaasti ja kylmäaine pitäisi saada lauhdutettua siellä. Myös paine kasvaa komeasti ilman flektiä.
Apparin puolella ja jos se ajovalon taustamuovi on tallella niin sen takana.
Ja jos ei ole edes paikkaa anturille niin on ilmastoimattoman jäähdytin paikoillaan.
Apparin puolella ja jos se ajovalon taustamuovi on tallella niin sen takana.
Ja jos ei ole edes paikkaa anturille niin on ilmastoimattoman jäähdytin paikoillaan.
varmaa jäähdytin vaihdettu jälkeen päin... ei ole anturia
katsoin äsken mihin flektin johdot menee niin näyttäs menevän sulakerasiaan tai auton sisälle :think
paha sano kun monta johtoa kulkee samaa linjaa ja on suoja päällä
pitäskö itse ny laittaa sille anturi että se pelais, eli ilmastoinnin flekti toimii veden lämpötilanmukaan ? jotenkin mietityttää kyllä kun eikös flekti kumminkin kuulu olla aina päällä kun ilmastointikin
varmaa jäähdytin vaihdettu jälkeen päin... ei ole anturia
katsoin äsken mihin flektin johdot menee niin näyttäs menevän sulakerasiaan tai auton sisälle :think
paha sano kun monta johtoa kulkee samaa linjaa ja on suoja päällä
pitäskö itse ny laittaa sille anturi että se pelais, eli ilmastoinnin flekti toimii veden lämpötilanmukaan ? jotenkin mietityttää kyllä kun eikös flekti kumminkin kuulu olla aina päällä kun ilmastointikin
Ei, flekti käy hiljaa kun painekytkin kykee kompuran päälle ja isolla nopeudella kun painekytkin kertoo että paine on yli 20bar tai jäähdyttimen anturi näyttää yli 90astetta.
Ei, flekti käy hiljaa kun painekytkin kykee kompuran päälle ja isolla nopeudella kun painekytkin kertoo että paine on yli 20bar tai jäähdyttimen anturi näyttää yli 90astetta.
Eli mun flekti toimii paineanturin avulla
Tai sit ei lainkaa..sen näkee ku täyttää
Comment