Announcement

Collapse
No announcement yet.

keskuslukituksen poisto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jiipee94
    Newbiemmer
    • Jan 2015
    • 10
    • siellä täällä

    keskuslukituksen poisto

    Mitenkäs onnistuu keskuslukituksen poisto tommoses e34?
    Ja millä sen vois korvata, ku tässä ajattelin keventää niin lukitus pitäis saada mahdollisimman kevyeksi.

    onkos kukaan täällä kokeillut moista?
  • Bansku
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2011
    • 1493
    • Savo

    #2
    keskuslukon moottorit pois luukuista niin ei sillon ole sitä lukitustakaan

    Comment

    • Jiipee94
      Newbiemmer
      • Jan 2015
      • 10
      • siellä täällä

      #3
      Mites sitten?
      Saaks ne sitten sisäpuolelta auki?

      Comment

      • Bansku
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2011
        • 1493
        • Savo

        #4
        Mulla puuttuu se lukon moottori vänkärin ovesta, se ei siis toimi keskuslukolla, mutta sisäpuolelta saa kuitenkin siitä lukkonapista oven lukkoon jne. Ja avauskahvat normaalisti toimii.

        Comment

        • Haju69
          Administrator
          • Nov 2005
          • 16344
          • Leppävirta

          #5
          Originally posted by Jiipee94 View Post
          Mites sitten?
          Saaks ne sitten sisäpuolelta auki?
          Ne toimii sitten "manuaalisesti". Ei keskuslukon tavoin.
          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

          Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

          Comment

          • Klasu-
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2010
            • 546
            • Helsinki

            #6
            Kuulostaapa melkolailla työläältä tavalta poistaa kokonaisuudessaan ehkä 200-300 grammaa painoa autosta.

            Yhden oven kaikki lukitukseen liittyvä, kahvoista salpoihin ja keskuslukkoon ei varmaan paina yli puolta kiloa/ovi. Ja nämä poistettuna ovi ei siis pysy enää edes kiinni.

            Melkein jättäisin päivän aterian syömättä, sillä on suurempi merkitys painon suhteen, ja on sitten rantakunnossa kesää varten =D

            Ovessa painavimmat, ruuvein ja mutterein irroitettavat osat on lasit ja lasinnostinmekanismi, näiden poisto ja lasien korvaus pleksistä valmistetuilla voisi jotain teoreettista hyötyä tuoda kun nipistetään sekunnin tuhannesosia radalla.

            Comment

            • Jiipee94
              Newbiemmer
              • Jan 2015
              • 10
              • siellä täällä

              #7
              Nii mut sittenhä siin o viel se että ne lukot kettuilee iha reippaasti..

              Mitenkäs noi plexi lasit menee katsastuksesta läpi? Ja sähköikkunat saa varmaa vaa irti ku repii kaikki niihin kuuluvat osat poies.. ?

              Comment

              • Muurahainen
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 9194
                • Nurmijärvi

                #8
                Originally posted by Jiipee94 View Post
                Nii mut sittenhä siin o viel se että ne lukot kettuilee iha reippaasti..

                Mitenkäs noi plexi lasit menee katsastuksesta läpi? Ja sähköikkunat saa varmaa vaa irti ku repii kaikki niihin kuuluvat osat poies.. ?
                Niin mutta milläs ne ikkunat sitten pysyvät paikoillaan kun olet kaiken repinyt irti.

                Comment

                • Klasu-
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2010
                  • 546
                  • Helsinki

                  #9
                  Yksi lukkomoottori voi aiheuttaa muidenkin temppuilua, eli kaikki ei välttämättä ole rikki....


                  Pleksilasit kiinnitetään sitten kiinteästi esim. kulmaraudoilla tmv.

                  Ei kyllä mitään järkeä oikein tässäkään, enkä tiedä laillisuudesta.

                  Varmasti plexilasien kanssa melutaso kasvaa, tuskin ovat sateella 100% tiiviitkään, ja tietysti naarmuuntuvat paljon helpommin kun aito lasi.

                  Kuulostaa kyllä siltä, että tarvitset joko isommalla koneella varustetun auton, tai sen ikäisen, että voi turboahtaa. Tämä kaikki muu on hiukan pelleilyä, ja saattaa hiukan varttuneempia jopa hymyilyttää.

                  Vähän se sama kun mopoaikana ruuvailtiin metallisia venttiilihattuja ja asennettiin poppikoneita skootterin kypäräboksiin. Itsellä oli hieno fiilis, ja kanssaihmisiäkin tuntui suorastaan naurattavan

                  Comment

                  • Jiipee94
                    Newbiemmer
                    • Jan 2015
                    • 10
                    • siellä täällä

                    #10
                    Niin siis nyt on turbotus ja kevennys tarkoituksena.
                    Että en mie sitä vaan rupea keventelemää

                    Comment

                    • Ziggis
                      Bimmer Fanatic
                      • Jun 2008
                      • 454
                      • Melbourne (Mellilä)

                      #11
                      Jos nyt vaikka aloittaa sen kevennyksen repimällä kaikki sisustasta ulos ja sen jälkee ääneneristeet kaikki pois... maton voi sitte asentaa takas.
                      ja ku tuollee alkaa keventää,nii varapyöränkotelon tilalle suora pelti...

                      Muuten kyl suosittelen lisäämään voimaa,nii ei tuo mukavuus kärsi
                      Ex. e39 540i -97
                      Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
                      Ex. e36 325iA -92
                      Ex. e34 540iA -94
                      Ex. e30 325 2.7 eta -86
                      Ex. e34 540iA -93 touring
                      Ex. e32 730i -89

                      Tällä mennään

                      Comment

                      • Ziggis
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2008
                        • 454
                        • Melbourne (Mellilä)

                        #12
                        Originally posted by Jiipee94 View Post
                        Niin siis nyt on turbotus ja kevennys tarkoituksena.
                        Että en mie sitä vaan rupea keventelemää
                        ja lisäks muuten kannattaa turbottaa ennen kevennystä... jos vaikka laittavat konttorilla vaaalle,nii ei tuu siitä murheita... 7kg/1kw on sallituissa rajoissa menevä tehonlisäys omapainoon nähden.
                        Ex. e39 540i -97
                        Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
                        Ex. e36 325iA -92
                        Ex. e34 540iA -94
                        Ex. e30 325 2.7 eta -86
                        Ex. e34 540iA -93 touring
                        Ex. e32 730i -89

                        Tällä mennään

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎