Olis tarkotus vaihtaa m50b20 -> m50b25 joten mitä kaikkea tarvitsee vaihtaa? Ja meneekö johtosarjat ihan suoraan tai vaihteisto ja perä? Auttakaa tyhymää
E46 330i sedan
E34 520i sedan (projekti)
Ex E36 m-sport 323 touring
Ex e46 316 sedan
Olis tarkotus vaihtaa m50b20 -> m50b25 joten mitä kaikkea tarvitsee vaihtaa? Ja meneekö johtosarjat ihan suoraan tai vaihteisto ja perä? Auttakaa tyhymää
Perä ainakin menee, ja luulen että lodju kanssa. Jarruja etc voi olla että joudut vaihtaa, ja ABS on kait 525:ssa vakiona niin sen ainakin joutuu laittamaan jossei sulla ole. Jos siis laillisesti meinasit, samaltahan ne koneet näyttää
e34 535i -88
f30 328i -12
VW 1302 -71
Originally posted by axu100
jotain häikkää rajottimessa rajoittaa aika hitaasti se vaa on fuuuuuuuufuuuuuufuuuuuuu ku sen pitäs olla fututtututurururutututututruutpox...
Perä ainakin menee, ja luulen että lodju kanssa. Jarruja etc voi olla että joudut vaihtaa, ja ABS on kait 525:ssa vakiona niin sen ainakin joutuu laittamaan jossei sulla ole. Jos siis laillisesti meinasit, samaltahan ne koneet näyttää
Okei kiitos! Eli päästöt pysyy samoissa rajoissa ettet katsuri huomaa eroa?
E46 330i sedan
E34 520i sedan (projekti)
Ex E36 m-sport 323 touring
Ex e46 316 sedan
Oisko jollain tureessa muistissa mitkä johdot vaihtavat paikkoja ja mitkä jäävät ylitse?
väri väriin hyvin liki, pistokkeen joutuu vaihtamaan joko koriin tai moottorinjohtosarjaan, itse voi päättää, helpompi toki moottorin johtosarjan pistoke vaihtaa, sama homma kun e30 m50 swapissa
puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella: e39 523ia arctic silver e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä: e30 328i *Rot m50b28
Comment