Morjens tossa videossa jos kuulette niin ihanku auto ei kävis jokasella? käykö se sitten viidellä.. osaisko joku auttaa mikä pielessä kuitenkin ottaa kierroksia hyvin ja loppuun asti myös ja autoon vanha omistaja laittanut 300cc suuttimet? voiko tuo vaikuttaa siihen kun vakiot on jtn 149cc?? Kun vanha omistaja sanoi että tehoja vähän otettu irti että on joku 190hp? entiedä auttakaa jos osaatte
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW e34 m20b25 ongelmaa
Collapse
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostKatso miltä tulpat näyttävät. Niistä voi katsella vähän käykö kaikilla.
Toinen hyvä jippo on kastella pakosarja. Jos ei käy jollain sylinterillä niin se kuivuu eriaikaan muiden kanssa. Peltisarjassa ei toimi ihan niin hienosti kuin valusarjan kanssa.
Comment
-
-
Vastaa se luonnollisesti kaasuun vajaillakin.
Tietysti vain niillä käynnissä olevilla sylintereillä.
1 Tulpat vaihtoon
2 Tulpanjohdoista resistanssimittaus, yli 10k ohm --> vaihtoon
3 Virranjakajan irroitus ja silmämääräinen tarkastus, halkeamia tai kipinäjälkiä kuoressa --> vaihtoon.
EDIT : Onko auto joskus toiminut hyvin noilla suuttimilla? Jos sinne vaan vaihtaa suuttimet, eikä kerro asiasta moottorinohjaimelle menee ihan helvetisti paksulle. Pelkillä isommilla suuttimilla tehon hakeminen on vähän sama kun laskisi pulkalla asfalttitietä kesähelteellä. Homma ei toimi, ja kaikki ketuttaa.
Noiden jälkeen keksitään sitten muuta testattavaa.Last edited by Klasu-; 03-03-2015, 13:46.
Comment
-
-
Mulla käy välillä vähän samaan tyyliin oma m20b25.
Autoon vaihdettu puolen vuoden sisään.
-kaikki virtapuolen osat
-moottorinohjaus
-imm
-nokkakeppi, keinut
-kampuran anturi
- kaasuläpän asentotunnistin
- m50b25 suuttimet
-imuvuodot korjailtu
-icv putsattu
Näitten jälkee auto kyllä toimii hyvin mutta välillä käy pörpöttäen. Ei haitanne minua hirveesti kun kyseessä kuitenkin talviauto ja meni leimasta läpiE28 520i "keke"
E30 "325" turbo
E38 käyttiksen romu
R50 mini cooper🤣
Comment
-
-
Ongelma korjattu vaihdettu vakio suuttimet paikoilleen ! ja uusi vika tilalle kun kytkintä pitää pohjassa tai laittaa vaihteen niin välinä kuuluu outo "rohina" oisko painelaakeri? :think
vapaalla käy nätisti mut ku kytkimen tai vaihteen välil laittaa niin pitää ihme ääntä??..
Itellä vähä innostus lopahti tähän projektiin halvalla myös saisi hakea jos joku haluaa privaan viestii vaikka !!Last edited by iSanttu; 03-03-2015, 17:03.
Comment
-
-
Enpä nyt tiedä mahtaako m20 - moottorisissa olla kaksoismassavauhtipyörää.
Jos on, se aiheuttaa roklotuksen vapaalla, kytkin ylhäällä. Kytkintä painettaessa siis ääni häviää.
Kytkimen painelaakeri taas tekee täysin päinvastoin, eli ääntää kytkintä painettaessa.
Hololla kaksoismassapyörällä voi melkolailla pitkään ajella, jos roplotus ei haittaa.
Ääntävä painelaakeri aiheuttaa usein nopeamman remontin.
Painelaakerin haratessa täysin jumiin, se syö paineasetelman kynnet paskaksi hetkessä. Tällöin syntyvä ääni on kyllä sellainen, että viisaampi saattaa lopettaa ajemisen.
Comment
-
-
Originally posted by Klasu- View PostEnpä nyt tiedä mahtaako m20 - moottorisissa olla kaksoismassavauhtipyörää.
Jos on, se aiheuttaa roklotuksen vapaalla, kytkin ylhäällä. Kytkintä painettaessa siis ääni häviää.
Kytkimen painelaakeri taas tekee täysin päinvastoin, eli ääntää kytkintä painettaessa.
Hololla kaksoismassapyörällä voi melkolailla pitkään ajella, jos roplotus ei haittaa.
Ääntävä painelaakeri aiheuttaa usein nopeamman remontin.
Painelaakerin haratessa täysin jumiin, se syö paineasetelman kynnet paskaksi hetkessä. Tällöin syntyvä ääni on kyllä sellainen, että viisaampi saattaa lopettaa ajemisen.
Comment
-
Comment