Voi voi.. samaa yritin toissakesänä e34 535 "motronic" budjettiturbo..
ostin isommat suuttimet (420) ja ahtimen. Hitsailin käännetyn pakosarjan ja räpelsin ahtoputket käännettyyn imusarjaan Coolerin kera.
Kaikki muuten ookoo ja olis toiminutkin jollain 0,5 paineilla mutta kone hukkuu bensaan kun ei motronic tajua että isommat suuttimet.
Ostin KDFI:n Boksin sopii suoraan johtosarjaan. tunerstudiolla on kohtuu helppo säätää ja pajat osaa kyllä sen säätää.
auto rupes pelaan hyvin lisäsin imuilmanlämpömittarin ja Kaasuläpän asentotunnistimen (tps).
Penkitetty 0,5 bar 325hp/ 460nm
mutta kone oli avaamaton ja talven aikana nyt käytin osina.
Kaikki alakerran laakerit kuparilla...
Avaamattomana kestää sen kesän, pidempään ei taida kestää jos laakereita katsoo..
Jos välttämättä haluaa motronicilla pelata nii jotku m5 suuttimet vielä ehkä pelaa, saatta tieten nakuttaa kun ei paljon sytkiä pysty säätämään.
tehotavoite tippuu jonkunverran.
Jos jäi epäselviä kohtia laita Privalla kysymyksiä on vielä tuoreessa muistissa
ostin isommat suuttimet (420) ja ahtimen. Hitsailin käännetyn pakosarjan ja räpelsin ahtoputket käännettyyn imusarjaan Coolerin kera.
Kaikki muuten ookoo ja olis toiminutkin jollain 0,5 paineilla mutta kone hukkuu bensaan kun ei motronic tajua että isommat suuttimet.
Ostin KDFI:n Boksin sopii suoraan johtosarjaan. tunerstudiolla on kohtuu helppo säätää ja pajat osaa kyllä sen säätää.
auto rupes pelaan hyvin lisäsin imuilmanlämpömittarin ja Kaasuläpän asentotunnistimen (tps).
Penkitetty 0,5 bar 325hp/ 460nm
mutta kone oli avaamaton ja talven aikana nyt käytin osina.
Kaikki alakerran laakerit kuparilla...
Avaamattomana kestää sen kesän, pidempään ei taida kestää jos laakereita katsoo..
Jos välttämättä haluaa motronicilla pelata nii jotku m5 suuttimet vielä ehkä pelaa, saatta tieten nakuttaa kun ei paljon sytkiä pysty säätämään.
tehotavoite tippuu jonkunverran.
Jos jäi epäselviä kohtia laita Privalla kysymyksiä on vielä tuoreessa muistissa
Comment