Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 -92 Moniurahihnan vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alspe
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2004
    • 3402
    • Tre

    #16
    Originally posted by alspe
    hyvin lähti ilman flektin irroitusta. ylävesiletku eniten on tiellä.

    Mulla on niitä jurinaa-ääniä koneessa ja koitin ilman remmiä käyttää niin kävi paljon nätimmin, onneksi ettei vika ole nokkaketjussa.

    Kiristinpyörä on aika väljä, siitä tuli ääni ilmeisesti. Kuuluuko laturissa ja vesipumpussa olla yhtää väljyyttä kun kunnolla remputtaa niistä pyöristä? Ihan ihan pieni väljä tuntuu, mutta kiristinpyörässä oli noin x10 väljyys.

    Millä sen kiristinpyörän saa irti? Sinne ei oikein näe mikä pultti siellä on? Ja vähän huonosti on avaimia mulla, mutta ainakaan 13 tai 17 se ei ole ja se tuntuu niinku isolta kuusiokololta.
    Nyt sitten vaihdettu remmi ja kiristinpyörä, eipä lähtenyt jurina. Pakko tulla VP:sta.

    Kiristinpyörän kiinnitys 8 mm kuusiokolo.

    Sitten kysymys viisaille :

    miksi siinä se epäkesko yleensä on epäkesko? Kiristyshän tapahtuu hyvin kiristimen iskunvaimentimella ja epäkesko vaan poikkeuttaa remmiä suoralta linjalta parantaen pitoa laturilla ja VP:lla. Siinä epäkeskossa on niin pienikin se epäkeskeisyys??
    G30 520d xDrive
    EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

    Comment

    • aksu_j
      Bimmer Rookie
      • Jan 2007
      • 196

      #17
      Nostetaan vanhaa





      meneekö hihna m50b25 koneessa tuota reittiä?

      Comment

      • T.K.
        Bimmer Rookie
        • Jul 2008
        • 112
        • Kajaani

        #18
        meneekö hihna m50b25 koneessa tuota reittiä?
        kyllä
        e46 320i ex: e30 324td & e34 525i & e36 325i & e46 318iA & e90 316i & e38 750i

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎