M5 Turbo (E34)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mukko
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 5965
    • Uleåborg

    #16
    Originally posted by Jarno80
    Joku joskus väitti että olisivat pakosarjasta 2% lyöneet mutta saattaapi olla aivan paska puhetta en tiedä kun en ole noihin laki teksteihin perehtynyt.
    Mitä lie essonpaari juttuja, muutenkin jos pakosarjasta 2% tulisi niin alta 10% ei merkata otteeseen, tietty jos kyseessä joku valmisprosenttipommi. Toisaalta, silloinhan yleensä on jo konekkin vaihdettu joten ei merkitystä.
    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

    Save the World, Fuck The Fuel Economy
    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

    Comment

    • Zoui
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 6350
      • Tampere

      #17
      Originally posted by muggo
      Mitä lie essonpaari juttuja, muutenkin jos pakosarjasta 2% tulisi niin alta 10% ei merkata otteeseen, tietty jos kyseessä joku valmisprosenttipommi. Toisaalta, silloinhan yleensä on jo konekkin vaihdettu joten ei merkitystä.
      Katsastusmiehen kanssa jutustelin ja se tarjosi vastaukseksi juuri tuota 2% pakosarjasta.

      esm. turbotetaan joku auton oma kone, täytyy vaihtaa alustan palikkaa, prosentit yli 10 siitä alustasta ja johan voi laittaa samalla tuon lisä kakkosen kaupanpäälle.

      EDIT: Asia ei tietysti liity topikin alkuperäiseen kysymykseen, koska siinä on jo pakosarja kertaalleen vaihdettu. Niin tai jos siis kyse ei ole korinvaihdosta.
      Last edited by Zoui; 22-04-2005, 20:43.
      Elämä on pihakivestä.

      Comment

      • mukko
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 5965
        • Uleåborg

        #18
        Originally posted by Zoui
        Katsastusmiehen kanssa jutustelin ja se tarjosi vastaukseksi juuri tuota 2% pakosarjasta.

        esm. turbotetaan joku auton oma kone, täytyy vaihtaa alustan palikkaa, prosentit yli 10 siitä alustasta ja johan voi laittaa samalla tuon lisä kakkosen kaupanpäälle.

        EDIT: Asia ei tietysti liity topikin alkuperäiseen kysymykseen, koska siinä on jo pakosarja kertaalleen vaihdettu. Niin tai jos siis kyse ei ole korinvaihdosta.

        Hulluja noi inssit, mutta tosiaan jo tulevassa prosenttipommissa saattavat löydäkkin lisää.. (esim oo:n takavalot + etuvalot ja niistä itkeminen 550i muutoksessa jne)
        Mutta eikös nykypäivänä oikeastaan alustaa saa tehdä aika vapaasti sen 'parantaa turvallisuutta' pykälän mukaan, ilman prosentteja.

        Ja tämäkin kuului asiaan yhtä paljon kuin jääpuikko karhun perseeseen.
        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

        Save the World, Fuck The Fuel Economy
        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

        Comment

        • juha520i
          BTCF Member
          • Apr 2004
          • 12
          • Seinäjoki

          #19
          Sanotaan nyt että auto on 520i ja siihen on vaihdettu M5 tekniikka!
          Niin ja kuinka tohon autoon saisi lissää heppoja jos tota turboa ei lasketa...

          Kiitos jo etukäteen!!!
          Kaikki hauska on kielletty...

          Comment

          • karhunen
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2004
            • 490
            • Helsinki

            #20
            Hirveästi vaparin virityksestä tietämättä, uskallan kumminkin sanoa, että lisähevosia tuosta padasta (S38B3x ??) ei vaparina varmasti ole helpolla / halvalla tulossa. Luulisi että Motorsport-osastolla on ne kaikki perusjutut jo suunnitteluvaiheessa hoidettu sen verran hyvälle mallille, että niitä ei "kotikonstein" enää paremmiksi tehdä. Ensimmäisenä tulee mieleen puristussuhteen nosto mutta mitenhän on, onnistuuko ?

            Jäänyt jostain päähän lause "Mitä suuremmat litratehot sitä kalliimmaksi tulee", ja litratehothan noissa on jo hyvällä mallilla valmiiksi..
            Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
            Ex: E30 316i 04/'90
            Ex: E28 Hartge H5S "528i"

            Comment

            • LASSI-S
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 4918
              • hattula/hämeenlinna.

              #21
              eiköhän tuo mororsport kone ole aika loppun asti viety kone jo mutta hestec,nokat,katit pois, säädettävät nokkapyörät ja kansityöt vois vielä vähän auttaa. jopa paljonkin, mutta turbolla sais tietty aivan uutta eloa tulis tuohon koneeseen
              E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

              Comment

              • Suutari
                Bimmer Enthusiast
                • May 2003
                • 3064
                • Suomi

                #22
                tai sitten ostaa sillä 10 000e + autonmyynti hinnalla jonkun valmiiin uudemman ja äkäsemmän pelin .
                Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
                -Official BTCF-Sauna Team-
                -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
                -Team BTCF Top Alcohol-
                -Team Pimp My Bride-
                TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
                R.I.P. 1K MOTORSPORTS
                R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
                526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

                Comment

                • juha520i
                  BTCF Member
                  • Apr 2004
                  • 12
                  • Seinäjoki

                  #23
                  Olisko vaihtoehtoja?
                  Kaikki hauska on kielletty...

                  Comment

                  • juha520i
                    BTCF Member
                    • Apr 2004
                    • 12
                    • Seinäjoki

                    #24
                    Nyt on parikappaletta turboja ostettu joten toivottavasti saa vielä tänävuonna testattua...
                    Kaikki hauska on kielletty...

                    Comment

                    • Dzeini
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2002
                      • 329
                      • Seinäjoki

                      #25
                      Sattuuko sun autos olemaan väriltään valkoinen ja makaamaan jonkun hallin pihassa teollisuusalueella? Ajattelin vaan että onko sama aihio?
                      Gotta love V8

                      E36 E46 E61 E39 F20...

                      Comment

                      • juha520i
                        BTCF Member
                        • Apr 2004
                        • 12
                        • Seinäjoki

                        #26
                        Originally posted by Dzeini
                        Sattuuko sun autos olemaan väriltään valkoinen ja makaamaan jonkun hallin pihassa teollisuusalueella? Ajattelin vaan että onko sama aihio?

                        Ei! Kyllä se omassa tallissa lepää... ...(toistaiseksi)
                        Kaikki hauska on kielletty...

                        Comment

                        Working...
                        X