Originally posted by Jarno80
M5 Turbo (E34)
Collapse
X
-
-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
-
Originally posted by muggoMitä lie essonpaari juttuja, muutenkin jos pakosarjasta 2% tulisi niin alta 10% ei merkata otteeseen, tietty jos kyseessä joku valmisprosenttipommi. Toisaalta, silloinhan yleensä on jo konekkin vaihdettu joten ei merkitystä.
esm. turbotetaan joku auton oma kone, täytyy vaihtaa alustan palikkaa, prosentit yli 10 siitä alustasta ja johan voi laittaa samalla tuon lisä kakkosen kaupanpäälle.
EDIT: Asia ei tietysti liity topikin alkuperäiseen kysymykseen, koska siinä on jo pakosarja kertaalleen vaihdettu. Niin tai jos siis kyse ei ole korinvaihdosta.Last edited by Zoui; 22-04-2005, 20:43.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Originally posted by ZouiKatsastusmiehen kanssa jutustelin ja se tarjosi vastaukseksi juuri tuota 2% pakosarjasta.
esm. turbotetaan joku auton oma kone, täytyy vaihtaa alustan palikkaa, prosentit yli 10 siitä alustasta ja johan voi laittaa samalla tuon lisä kakkosen kaupanpäälle.
EDIT: Asia ei tietysti liity topikin alkuperäiseen kysymykseen, koska siinä on jo pakosarja kertaalleen vaihdettu. Niin tai jos siis kyse ei ole korinvaihdosta.
Hulluja noi inssit, mutta tosiaan jo tulevassa prosenttipommissa saattavat löydäkkin lisää.. (esim oo:n takavalot + etuvalot ja niistä itkeminen 550i muutoksessa jne)
Mutta eikös nykypäivänä oikeastaan alustaa saa tehdä aika vapaasti sen 'parantaa turvallisuutta' pykälän mukaan, ilman prosentteja.
Ja tämäkin kuului asiaan yhtä paljon kuin jääpuikko karhun perseeseen.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Hirveästi vaparin virityksestä tietämättä, uskallan kumminkin sanoa, että lisähevosia tuosta padasta (S38B3x ??) ei vaparina varmasti ole helpolla / halvalla tulossa. Luulisi että Motorsport-osastolla on ne kaikki perusjutut jo suunnitteluvaiheessa hoidettu sen verran hyvälle mallille, että niitä ei "kotikonstein" enää paremmiksi tehdä. Ensimmäisenä tulee mieleen puristussuhteen nosto mutta mitenhän on, onnistuuko ?
Jäänyt jostain päähän lause "Mitä suuremmat litratehot sitä kalliimmaksi tulee", ja litratehothan noissa on jo hyvällä mallilla valmiiksi..Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
Ex: E30 316i 04/'90
Ex: E28 Hartge H5S "528i"
Comment
-
eiköhän tuo mororsport kone ole aika loppun asti viety kone jo mutta hestec,nokat,katit pois, säädettävät nokkapyörät ja kansityöt vois vielä vähän auttaa. jopa paljonkin, mutta turbolla sais tietty aivan uutta eloa tulis tuohon koneeseenE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
tai sitten ostaa sillä 10 000e + autonmyynti hinnalla jonkun valmiiin uudemman ja äkäsemmän pelin.
Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
Originally posted by DzeiniSattuuko sun autos olemaan väriltään valkoinen ja makaamaan jonkun hallin pihassa teollisuusalueella? Ajattelin vaan että onko sama aihio?
Ei! Kyllä se omassa tallissa lepää... ...(toistaiseksi)Kaikki hauska on kielletty...
Comment
Comment