Apukuskin puolella läpät liikkuu, mutta kuskin puolella ei. Onko sieltä nyt sitten jokin servo hajonnut vai? Mitä kautta sinne pääsee helpoiten käsiksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lämmityslaitteen kanssa ongelmia
Collapse
X
-
Originally posted by Jonte- View PostApukuskin puolella läpät liikkuu, mutta kuskin puolella ei. Onko sieltä nyt sitten jokin servo hajonnut vai? Mitä kautta sinne pääsee helpoiten käsiksi?
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Originally posted by Jonte- View PostEikös se oo tuo kuvassa punasella merkattu servo? Oli paikoillaan. Käytin sen irti ja sitten kääntelin säätöpaneelista, mutta en saanut sitä liikkumaan. Eli se mahtaa olla hajonnut?
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View PostNiinhän se varmastikin sitten. Mulla on noita ylimäärääräsiä jos tarviit.
Comment
-
-
Originally posted by latsku View Posthttp://www.realoem.com/bmw/enUS/part...4-E34-BMW-525i mistä löydän servot?
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Onkos porukalla tietoo, että miten nuo vesiventtiilin johdotukset menee tai että milloin sinne pitää mihinkin johtoo tulla virtaa jne?
Laitoin lämmityspaneelista kylmälle niin koko keltaiseen johtoon tuli n.14v ja niihin kahteen raidalliseen 0.1v.
Seuraavaksi laitoin sit kuumalle niin koko keltaiseen ei tullut ollenkaan jännitettä, mutta raidallisiin tuli sama 0.1v.
Pitääkö sen noin toimiakkin vai kuinka?Sekundaa lähettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Comment
-
-
Mikäli muistan oikein: vesiventtiilit ovat normaalisti auki olevaa tyyppiä. Eli piiri avoinna venttiilit auki =kuumaa.
Venttiileille tulee sulakleen kautta aina virrat päällä akkujännite, eli tässäkohtaa ilmeisesti se keltainen johto.
Lämmönsäätöyksikkö maadoittaa noita kahta muuta johtoa, eli maadoitettuna siellä näkyy tuo 0v, jolloin venttiilien pitäisi olla kiinni. Käännä täysin kuumalle, ja katso onko kaikissa johdoissa sama jännite.
Jos on, niin säätöpuoli toimii ok, eli venttiilit mekaanisesti jumissa/huonot käämit.
Jos ei, niin venttiileistä joko käämit poikki, tai ohjaus ei toimi.
Comment
-
Comment